Toon posts:

Hulp van de meesters: keuze nieuwe videokaart

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Om te starten zal ik eerst maar eens mijn specs geven:
Chaintech 9JPL1 moederbord
Intel Pentium 4 2,8 Ghz
512 MB RAM
120 GB harde schijf
Onboard geluid gebruik ik

En daarbij had ik een Sapphire Radeon 9700 Pro. De fan op de kaart zelf heeft het echter begeven en na een nogal klunzige actie (ik heb het pinnetje waar de kapotte fan was op aangesloten gebroken..) ben ik toch genoodzaakt een nieuwe kaart te kopen. Echter mijn PC is al weer enkele jaren oud en ik weet echt niet wat het slimste is om hier nu in te gaan lopen stoppen. Het aanbod is zo overweldigend en de prijzen lopen van 50 tot 500 euro. Heeft het zin om een geweldige nieuwe kaart hier in te duwen? Ik weet echt niet wat ik nu moet doen en sta dus open voor suggesties. Het liefst blijf ik bij ATi. Of een Geforce moet een echt betere keuze zijn voor mij.

Alvast bedankt!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Hoi Welkon op GoT. Het is hier de bedoeling dat je voordat je een topic opent eerst zelf op zoek gaat of je je vraag kan beantwoorden.

Dit is gewoon een kwestie van een aantal reviews lezen en bepalen welke voor jou het beste is, begin daar dus even mee en als je na het lezen een specifieke vraag hebt kun je deze uiteraard wel hier stellen. Lees dan wel even bovenstaand linkje door ajb :)

Dit topic is gesloten.