Ik heb gister een leuk nieuw Asus bordje gehaald voor mijn server alleen nou kom ik het volgende tegen wanneer ik het pctje test:
Ik test de pc altijd met Quicktech pro en nu zegt Quicktech pro mij het volgende:
Timer 0 Passed
Timer 1 Failed
Timer 2 Passed
Ik ben 1 keer een pc tegengekomen waar Timer 2 defect leek maar het prima deed. Ook dit bordje lijkt verder goed te werken. Maar moet ik er nou van uitgaan dat mijn bordje verder goed is of kan dit voor onaangename errors/crashes zorgen?
Het gaat hier om een server en de uptime is dus van belang!
De specs van het systeem zijn:
P4 2.66GHz (FSB: 533)
2x 512MB Twinmos DDR400
Asus P4V800D-X mobo
GeForce 2 MX400
Maxtor 80GB SATA
Mijn vraag is eigenlijk: heeft Quicktech het fout, is het moederbord waarschijnlijk defect of is er waarschijnlijk een andere reden. Een timer die niet goed werkt kan voor deadlocks zorgen en dat moet ik beslist niet hebben.
Wie o wie heeft dit wel eens vaker gezien?
Ik test de pc altijd met Quicktech pro en nu zegt Quicktech pro mij het volgende:
Timer 0 Passed
Timer 1 Failed
Timer 2 Passed
Ik ben 1 keer een pc tegengekomen waar Timer 2 defect leek maar het prima deed. Ook dit bordje lijkt verder goed te werken. Maar moet ik er nou van uitgaan dat mijn bordje verder goed is of kan dit voor onaangename errors/crashes zorgen?
Het gaat hier om een server en de uptime is dus van belang!
De specs van het systeem zijn:
P4 2.66GHz (FSB: 533)
2x 512MB Twinmos DDR400
Asus P4V800D-X mobo
GeForce 2 MX400
Maxtor 80GB SATA
Mijn vraag is eigenlijk: heeft Quicktech het fout, is het moederbord waarschijnlijk defect of is er waarschijnlijk een andere reden. Een timer die niet goed werkt kan voor deadlocks zorgen en dat moet ik beslist niet hebben.
Wie o wie heeft dit wel eens vaker gezien?