Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

EVO-VII CARK-128 CARK-134 Car Kit Converter voor nokia

Pagina: 1
Acties:

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 13:23
http://www.fonejunkie.com...34-converter-p-652.html?=

Weet iemand of deze of een soortgelijke oplossing ergens in Nederland te koop is ?
Ik heb een nokia 3510i en wil een 6230 met 't nieuwe pop-port type hebben, alleen zit ik niet echt te wachten op honderdnogwat euro extra voor een nieuwe carkit..

Ik kan voor dit product alleen maar engelse winkels vinden..

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Je zou kunnen informeren bij zakelijke telecom shops zoals primafoon ofzo, die adverteren veel met carkits en die kunnen misschien wel iets voor je bestellen.

Wat je ook kan doen, dat help je op dit moment niet financieel, maar bij de volgende overstap naar nieuwe gsm waarschijnlijk wel, is een bluetooth carkit aanschaffen. Kost je nu wat extra, maar dan kan je voor de rest van het leven van die carkit elke gsm met bluetooth ondersteuning erop gebruiken.

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 13:23
ik was net al bij the phonehouse, maar die man wilde me maar al te graag een compleet nieuwe carkit verkopen, waren geen andere mogelijkheden volgens hem ;)

Volgende carkit word ook wel bluetooth, maar liever nog even m'n oude goed werkende gebruiken :P

[ Voor 25% gewijzigd door Wunk op 14-01-2006 15:41 ]