Toon posts:

[Laptop]Satellite M40X-231

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op http://www.otto.nl/mall/c...korbid=179393402173281490

Staat op dit moment een aanbieding op de Satellite M40X-231 met volgens de website van Toshiba de onderstaande specs....

Mijn vraag hierbij is dat bij otto.nl niet alle specs erbij staan (o.a. de grafishe kaart) en deze laptop wel erg goedkoop is bij otto.nl vergeleken met diverse andere sites/winkels.

Iemand ervaring met deze actie? of weet iemand toevallig of als we deze laptop nemen ook echt alles erin zit wat de site van toshiba zegt???

Alvast bedankt.

-----------------------------------------------------------------------------------

Eigenschappen Omschrijving
Technologie

* type : Intel® Centrino™ mobiele technologie met Intel® Pentium® M Processor 740, Intel® PRO/Wireless 2200BG netwerk en Intel® 915PM Express chipset
* clock speed : 1,73 GHz
* front side bus : 533 MHz
* 2nd level cache : 2 MB

Besturingssysteem

* Windows® XP Home Edition triple language selection (UK, FR, NL)

Systeemgeheugen

* standaard : 512 MB
* maximale uitbreiding tot : 1536 MB
* technologie : DDR RAM

Harde schijf

* capaciteit : 60 GB
* certificatie : S.M.A.R.T.

DVD Super Multi drive (Dubbel lagig)

* compatibiliteit : CD-ROM, CD-R, CD-RW, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+R(DL), DVD+RW, DVD-RAM
* maximale snelheid : Lezen: 24x CD-ROM, 8x DVD-ROM/ Schrijven: 24x CD-R, 4x CD-RW, 10x HS CD-RW, 10x US CD-RW, 8x DVD-R, 4x DVD-RW, 8x DVD+R, 2.4 DVD+R (Double Layer), 4x DVD+RW, 3x DVD-RAM
* type : DVD Super Multi (Double Layer) drive

Beeldscherm

* grootte : 15,4 "
* type : Toshiba TruBrite WXGA TFT display

Grafische controller

* fabrikant : ATI
* type : MOBILITY™RADEON™ X600SE
* geheugengrootte : 64 MB
* geheugentype : DDR Video RAM
* aangesloten bus : 16x PCI Express

Interne video modi

* resolutie : 1280 x 800
* maximaal aantal kleuren : 65.536

Max Externe Video Modes

* Max Resolutie : 2048 x 1536
* Max kleuren : 16,7 miljoen
* Max Refresh Rate : 100 Hz
* Non-interlaced resolutie bij max refresh rate : 1600 x 1200

Batterij

* technologie : lithium-ion
* maximale batterijtijd : 3:16 (Mobile Mark™) uur

AC adapter

* ingangsvoltage : universele AC adapter (100/240 V) voor wereldwijd gebruik

Aansluitingen

* 1 x DC-in
* 1 x RJ-11
* 1 x RJ-45
* 1 x TV-out (s-video)
* 1 x i.LINK® (IEEE 1394 / Firewire)
* 1 x headphone (stereo)
* 3 (achterzijde 2, rechterzijde 1) x USB 2.0
* 1 x 6-in-1 Bridge Media Slot (ondersteunt SD™ Card, SmartMedia™, Memory Stick®, Memory Stick Pro™, MultiMedia Card™, xD-Picture Card™)

Uitbreiding

* 1 x PC Card slot voor 1 Type II PC card
* 2 x geheugenslots

Draadloze communicatie

* Compliancy : Wi-Fi™
* Netwerk ondersteuning : 802.11b/g
* Draadloze technologie : Wireless LAN (802.11b/g dual-mode geïntegreerde network ondersteuning)

Bedrade communicatie

* topologie : internationaal V.90 modem
* snelheid : 56 Kbps data (V.90) en 14.4 Kbps fax
* topologie : Ethernet LAN
* snelheid : 10/100 Base-TX

Geluidssysteem

* ondersteunde audio : 16-bit stereo
* ondersteunde formaten : MIDI ondersteuning
* speakers : ingebouwde stereo luidsprekers

Toetsenbord

* toetsen : 86
* Windows toetsen : 2

Afmetingen

* B x D x H : 365 x 275 x 29,5 (voor) / 37,5 (achter) mm
* gewicht : 3,00 kg

Muis

* type : Touch Pad

Garantie

* 1 jaar pickup & return

Gebundelde hardware

* AC adapter
* Stroom kabel
* 'Snel beginnen' gids
* Gebruikershandleiding

Gebundelde software

* Toshiba utilities en drivers
* on-line gebruikershandleiding
* ConfigFree™
* Microsoft® Office OneNote ™ 2003
* Sonic™ Record Now!
* InterVideo WinDVD™
* Norton Internet Security™ 2005 (incl. 90 dagen gratis Internet-updates)

Beveiligingseigenschappen

* systeem wachtwoord beveiliging

Speciale kenmerken

* 4 Multimedia Toetsen (forward, Rewind,Play/Pause, Stop)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Toshiba kennende is de M40x-231 in de winkel ook exact zoals hij op de site staat aangegeven. Hooguit kan er een verschil zitten in de grootte van de HD en het geheugen, dat staat dan nog wel aangegeven op de site van Otto zelf.

Overigens, mocht hij eenmaal aangeschaft niet aan de eisen voldoen dan kun je hem ongetwijfelt binnen een bepaalde tijd retoursturen. Om dit te voorkomen kun je natuurlijk ook even met Otto bellen en vragen om wat meer specifieke productinformatie :)

Verwijderd

Topicstarter
SmartDoDo schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 15:08:
Toshiba kennende is de M40x-231 in de winkel ook exact zoals hij op de site staat aangegeven. Hooguit kan er een verschil zitten in de grootte van de HD en het geheugen, dat staat dan nog wel aangegeven op de site van Otto zelf.

Overigens, mocht hij eenmaal aangeschaft niet aan de eisen voldoen dan kun je hem ongetwijfelt binnen een bepaalde tijd retoursturen. Om dit te voorkomen kun je natuurlijk ook even met Otto bellen en vragen om wat meer specifieke productinformatie :)
Hebben we gedaan, helaas weten hun niet wat erin zit =)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Dan kun je er wel vanuit gaan dat hij exact hetzelfde is als wat Toshiba opgeeft. Er zijn PC bouwers waarbij je een grotere HD of meer geheugen kunt bestellen bij een dergelijke notebook en waar ze hem onder hetzelfde typenummer verkopen. Als Otto zijnde houden zij zich daar uiteraard niet mee bezig :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt, we weten goenoeg :)

Verwijderd

%#$%^ Ik heb PRECIES zo'n toshiba gekocht amper 3 weken geleden voor 1199 EUR, met extragratis 512 MB erbij dan... dus ik heb 1gb ram erin zitten.

Ik heb er ergens anders al wat over geschreven, realiseer je dat er een uitlaat aan de rechterkant zit die redelijk wat lawaai maakt, en die hete lucht over je hand blaast als je rechts muist (TN is links, dus heeft er geen last van), ik vind het ding verder niet zo stevig, bewaar het dingetje wat op het toetenbord ligt, ik had al krassen in m'n scherm die ik nog maar net wegkreeg, en heb nu een vilten doek om het scherm te beschermen. Het ding komt ook niet heel erg stevig over - ik sleep er nu niet zo veel mee, dus dat maakt niet zo heel veel uit, maar doe je dat wel, dan is dat wel in overweging te nemen...
Als ik het scherm op 45 graden zet, zie ik bvb nu al een paar 'vlekken' op het scherm, de plaats naast het forum hier op GoT is grijs, maar er zitten daar was witte spots op - ik zal het eens proberen te fotograferen en kijken of dat 'normaal' is.
Ook 'loopt' de muis af en toe zomaar weg, maar dat kan ook best een instelling zijn die ik nog niet heb ontdekt - er staat veel zooi standaard ingesteld die je (ik in ieder geval) uit wil zetten...

Verder wel een relaxed ding, doet het goed, wifi doet het ook, dvd bakker doet het prima, en het scherm is best goed, het is een 'bright' scherm, dus het spiegelt, maar dat is geen probleem.. Niet zo mooi als een sony Vaio, maargoed, daar kan geen enkele andere laptop aan komen.

Accu gaat met alleen pfd-jes lezen ongeveer 3uur mee door, dus een film zou net te kijken moeten zijn op een accu...

Maar voor die prijs bij Otto is het zeker de moeite waard, al was ik blij dat ik hem in de winkel had gekocht, er zat een dode subpixel in, en ondanks dat het nog binnen de norm van Toshibe viel heb ik toch een ander apparaat gekregen.

Ik heb btw specifiek voor Toshiba gekeken vanwege de garantie - ik studeer in het buitenland, en Toshiba deed niet moeilijk om in geval van een reparatie dat hier uit te laten voeren...

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 14:49
*kuch* Over de specificaties van Toshiba:
Onduidelijkheden specificaties Toshiba Tecra A4-234

Zoals ook in dat topic staat, je moet de prijslijst van Toshiba aanhouden. Daar kun je het beste vanuit gaan: http://nl.computers.toshi...t%20-%2016%20jan%2006.pdf

Daarnaast klopt de foto op de Otto site niet. En mag ik je wijzen op het volgende stukje tekst:
Nu met Toshiba rugzak en muis, gratis bij aankoop van dit notebook. 2 jaar garantie.
Nog meer waar voor je geld dus! En €850 is al goedkoop... :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• Gen21
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-12-2024
Hallo,

Een vraagje, heeft iemand deze notebook besteld?

Wanneer je nu namelijk op hetzelfde artikelnummer (3441263) zoekt, krijg je een toshiba met slechtere specificaties te zien maar wel voor dezelfde prijs...

En de orderbevestiging noemt alleen toshiba notebook en het artikelnummer, en dus niet het model.

• arnax
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-12-2020

arnax

Penguins rock!

Kun je daarvoor niet het beste met Otto zelf mailen en hun reactie afwachten? Misschien willen ze je wel een mailtje met ALLE specificaties toesturen. Aan de hand daarvan kun je dan alsnog beslissen wat je doet....

• Gen21
Ik heb ze inderdaad al gemailed :)
Maar ik vroeg me af of iemand toevallig de notebook al op een eerder tijdstip had besteld of wellicht al had gekregen (ik heb zelf een zeer slechte ervaring met Dell gehad waarbij ze zelfs logen, en het was nog een heel gedoe en lange tijd om mijn geld terug te krijgen, dus ik ben aan de voorzichtige kant).

• jsinnema
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10-2022
Op 12-01-2006 heb ik de M40X-231 besteld maar er ging wat tijd over heen aangezien ik een nieuwe klant ben en dus geen "servicenummer" had. Zojuist heb ik telefonisch contact gehad en ik word vanmiddag door de desbetreffende afdeling teruggebeld.

Inmiddels heb ik wel m'n servicenummer gekregen en als ik nu online m'n lopende bestellingen check ziet 't er niet goed uit :-(

=================================
Datum:
13.01.2006

Artikel:
Notebook, Toshiba, Sattelite M40-277
Maat EUR 849,00
3441263

Aantal:
1

Bedrag:
€ 849,00

Opmerking:
In Klärung

Het is wel mogelijk de bestelling online te annuleren, maar ik wacht echter eerst hun telefoontje af.

To be continued!

Jan

[ Voor 3% gewijzigd door jsinnema op 20-01-2006 13:33 ]

• _Brake_
jsinnema schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:31:
Op 12-01-2006 heb ik de M40X-231 besteld maar er ging wat tijd over heen aangezien ik een nieuwe klant ben en dus geen "servicenummer" had. Zojuist heb ik telefonisch contact gehad en ik word vanmiddag door de desbetreffende afdeling teruggebeld.

Inmiddels heb ik wel m'n servicenummer gekregen en als ik nu online m'n lopende bestellingen check ziet 't er niet goed uit :-(

Datum:
13.01.2006

Artikel:
Notebook, Toshiba, Sattelite M40-277
Maat EUR 849,00
3441263

Aantal:
1

Bedrag:
€ 849,00

Opmerking:
In Klärung

Het is wel mogelijk de bestelling online te annuleren, maar ik wacht echter eerst hun telefoontje af.

To be continued!

Jan
Dit slaat toch nergens op! Zowel het Toshiba partnumber als de correcte productomschrijving stonden erbij! Dat kunnen ze toch nooit zomaar gooien op een "foutje". Als er nou het partnumber van de M40X-231 stond en een omschrijving van de M40-277, ok... Maar dit 8)7

Als je daar een broek bestelt, leveren ze dan een trui??

[ Voor 3% gewijzigd door _Brake_ op 20-01-2006 14:09 ]

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• Gen21
Ik vreesde het al ><
Ik ga vanavond ook proberen te bellen (via email nog steeds geen reactie)

De notebook staat er trouwens nog wel op.. via de doorstuurlink naar een vriend, maar je kunt hem niet meer vinden via de zoekfunctie.

De url is (als ie tenminste werkt op andere computers):
http://www.poweredbyotto....korbid=103009845167251461

Maar deze zullen ze ook wel gaan verwijderen als ze het doorhebben ><
Ik heb hem in ieder geval uitgeprint als bewijs.

Volgens mij zijn ze wel verplicht om het te verkopen, maar goed, dat zal in de praktijk wel weer onmogelijk zijn om voor elkaar te krijgen.

Je kunt hem in ieder geval binnen 10 dagen terugsturen volgens de Otto regels, maar ook handig om te weten is de wet "Koop op afstand". Hierbij kun je binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden artikelen terugsturen die je via het internet hebt gekocht.

• jsinnema
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10-2022
Otto heeft inmiddels contact met me opgenomen. Mijn bestelling betreft idd de M40 277...

De afdeling Inkoop gaat echter kijken of ze me alsnog de M40X-231 voor E 849,- kunnen leveren. De vermoedelijke afloop laat zich helaas al raden...

Mijn bestelling heb ik voorlopig maar niet geannuleerd; wie weet vindt er toch nog een wonder plaats...

Jan

• Gen21
Nou ik heb net ook de Otto gebeld..

Volgens de mevrouw aan de telefoon is er net een nieuw boekje uit en zijn de nieuwe artikelen op de website geplaatst. Volgens haar is het ook mogelijk dat de M40-277 als vervanging voor de M40x-231 op de plaats is gekomen.
Zij kon mij niet zeggen welke laptop ik ging krijgen. Volgens haar moest ik eerst de aanbetaling uitvoeren en dan afwachten welke ik zou krijgen, en indien dit niet de goede was kon ik deze omruilen.
Het zou echter enkele weken op zich laten wachten.
Zij was wel van mening dat je in principe krijgt wat je besteld hebt.
Kortom.. ik weet nog niets meer en voel me dus helemaal niet gerustgesteld.

• _Brake_
Wat zijn dit nou voor principes...

Gen21, kun je mij zo'n kopie faxen oid?

• Gen21
Ik heb geen fax, maar ik zou hem eventueel kunnen inscannen volgend weekend.

Maar ik heb gewoon de volgende pagina uitgeprint:

http://www.poweredbyotto....korbid=103009845167251461

(Ik heb wel print selectie gedaan, anders valt een gedeelte van de tekst weg)

Als het goed is doet deze url het nog steeds.

• Gen21
Ik heb mijn bestelling geannuleerd... Ik heb geen zin om weer een jaar te wachten voordat ik mijn geld terug krijg zoals dat bij Dell het geval was.

• Gen21
Ik ben wel benieuwd, hoe is het bij de rest van de bestellingen afgelopen?
Heeft iemand hem nog gekregen?

• _Brake_
Die vriend van mij heeft ook geannuleerd. Hij gaat nu voor de HP NX8220.

Pagina: 1