Weet iemand of er een goede app is die Visio bestanden en tekeningen in MacOS X kan maken? Waarom heeft MS hier eig geen Apple versie van gemaakt
http://www.conceptdraw.com/en/products/cd5/ap_visio_cd5.php bijvoorbeeld.
wat had je zelf al gevonden? [google=visio mac] levert toch enorm veel resultaten
wat had je zelf al gevonden? [google=visio mac] levert toch enorm veel resultaten
Ik kwam ook op conept draw uit, probleem is echter dat de bestanden ook deelbaar moeten zijn met Visio (was ik vergeten te vermelden) en dat doet concept draw niet goed vanwege een verschil in XML die visio en conceptdraw hanteren.
Omnigraffle Pro kan im- en exporteren van/naar Visio XML.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Je topicstart is inderdaad wat mager, breid die nog even uit met de info die je al gevonden had, en waarom de betreffende pakketten niet voldoen. Op deze manier valt er natuurlijk geen discussie over te voeren
Als ik het zo zie kan ik omnigraf pro wel gebruiken. Ik denk echter dat Virtual PC met Visio een noodzaak zal zijn, Visio is wat ik gelezen heb toch een stukje uitgebreider. Nu maar hopen dat er snel een Intel versie van Virtual PC uit komt, Visio heb ik nl. voor mijn studie nodig.
Probleem is ook die XML implementatie, software op Omnigraf Pro en Conceptdraw na heb ik niet kunnen vinden, de XML export eigenschappen van Omigraff Pro moet ik nog even bekijken, Conceptdraw valt zo wie zo af vanwege een slechte interopabiliteit tussen de XML export van Visio<>Conceptdraw
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2006 17:06 ]
Ik heb zelf in ieder geval erg goede ervaringen met OmniGraffle. Mocht je zelf geen Mac hebben, dan wil ik wel even voor je een UML diagram exporteren naar XML, zodat je wat kunt testen.
Persoonlijk zie ik niet in waarom je nog andere software wil gebruiken naast Omnigraffle. Ik vind het echt een geweldig programma. Zelfs nog beter dan Visio, wat ik toch al één van de betere Microsoft Office programma's vind.
Persoonlijk zie ik niet in waarom je nog andere software wil gebruiken naast Omnigraffle. Ik vind het echt een geweldig programma. Zelfs nog beter dan Visio, wat ik toch al één van de betere Microsoft Office programma's vind.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Als ik Visio niet meer hoef te gebruiken zou dat perfect zijn, hangt alleen een beetje af van welke symbolen de Techniek docent wil dat ik gebruik, dat vraagik v/d week wel ven na bij hemdawuss schreef op zondag 15 januari 2006 @ 02:22:
Ik heb zelf in ieder geval erg goede ervaringen met OmniGraffle. Mocht je zelf geen Mac hebben, dan wil ik wel even voor je een UML diagram exporteren naar XML, zodat je wat kunt testen.
Niet per se, maar je kan ze mogelijk downloaden... Of zelf maken, wat ook erg leuk is
Maar tijdrovend natuurlijk...
De basis set met symbolen vond ik zelf nogal gelimiteerd, zeker wat betreft symbolen voor netwerk diagrammen en server parken... Ik ga daar zelf denk ik binnenkort toch eens goed voor zitten
De basis set met symbolen vond ik zelf nogal gelimiteerd, zeker wat betreft symbolen voor netwerk diagrammen en server parken... Ik ga daar zelf denk ik binnenkort toch eens goed voor zitten
Liege, liege, liegebeest!
Na 5 minuten oefenen klik je zo alle symbolen die je nodig hebt zelf inelkaar.. dat werkt echt heel simpel. Gewoon een nieuwe stencil aanmakenVerwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 13:52:
[...]
Als ik Visio niet meer hoef te gebruiken zou dat perfect zijn, hangt alleen een beetje af van welke symbolen de Techniek docent wil dat ik gebruik, dat vraagik v/d week wel ven na bij hemDie screenshots op de pagina van omnigraffle zien er wel goed uit, neem aan dat alle symbolen voor Web/Internet design ook in Omnigraffle aanwezig zijn?
Pagina: 1