Hallo mede tweakers.
Ik heb zins kort de Qtek 9100 samen met een t-mobile abonnement + Pocket Internet Totaal (onbeperkt internet voor 9,50 per maand) aangeschaft.
Tijdens het afsluiten van het abonnement kon ik kiezen uit een sms bundel. Ik heb dit opzettelijk niet gedaan aangezien ik er vanuit ging dat ik zou kunnen smsen via internet.
Nee dus!!! Ik heb een heleboel topics over smsen via gprs gevolgd maar daar kwam altijd uit dat (in mijn geval) T-mobile de smsjes via gprs gewoon rekenen als zijnde normale smsjes.
Het enige waarover ik heel weinig kon vinden was via pocket internet smsen d.m.v. een sms dienst. Ik sms vaak via smscity alleen, de layout van smscity is niet gemaakt voor de pda en de site bevat veel plaatjes (laden gaat traag)
Heeft iemand anders hiermee ervaring???
Ik zou dan willen weten:
p.s
Indien er al een topic hierover is sorry. Ik heb opgezocht maar vond alleen maar:
Ik heb zins kort de Qtek 9100 samen met een t-mobile abonnement + Pocket Internet Totaal (onbeperkt internet voor 9,50 per maand) aangeschaft.
Tijdens het afsluiten van het abonnement kon ik kiezen uit een sms bundel. Ik heb dit opzettelijk niet gedaan aangezien ik er vanuit ging dat ik zou kunnen smsen via internet.
Nee dus!!! Ik heb een heleboel topics over smsen via gprs gevolgd maar daar kwam altijd uit dat (in mijn geval) T-mobile de smsjes via gprs gewoon rekenen als zijnde normale smsjes.
Het enige waarover ik heel weinig kon vinden was via pocket internet smsen d.m.v. een sms dienst. Ik sms vaak via smscity alleen, de layout van smscity is niet gemaakt voor de pda en de site bevat veel plaatjes (laden gaat traag)
Heeft iemand anders hiermee ervaring???
Ik zou dan willen weten:
- Welke sms provider?
- Zijn er andere kosten aan verbonden?
p.s
Indien er al een topic hierover is sorry. Ik heb opgezocht maar vond alleen maar:
Waar op Internet kan ik gratis SMS'sen?
Veel providers zijn er niet meer helaas, maar hier is nog het een en ander te vinden: http://sms.pagina.nl
Een opkomende trend is het blokkeren van SMS via internet door de netwerkproviders.
Alleen Ben heeft aangegeven dit absoluut niet te willen doen. Orange en Vodafone blokkeren momenteel al de SMS-jes die verstuurd zijn via internet.
KPN Telecom heeft ze geblokkeerd, maar heeft de blokkade recentelijk weer opgeheven.
Meer info kun je oa. hier vinden:
* Gratis SMS via internet stopt
* SMS-jes van internet komen niet aan
* zoeken naar 'sms via internet geblokkeerd'