Toon posts:

Hotmail Popper werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 474 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil Hotmail Popper gebruiken voor mijn MSN email adres om via Outlook 2003 mijn email op te halen.

Helaas krijg ik na het instellen van de hele meuk bij het verzenden/ontvangen de volgende foutmelding:
Bij taak 127.0.0.1 - Bezig met ontvangen is een fout (0x800CCC0F) opgetreden: De verbinding met de server is onderbroken. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).
Wel komt er een vinkje voor 'bezig met verzenden' maar er komt een rood uitroeptekentje bij 'bezig met ontvangen'.

En bij Hotmail Popper zelf is het logboek als volgt:
2006-01-14 14:37:04 - Hotmail::Login::catch::bk - bk::Xml::FindNextNode - Error finding node -
2006-01-14 14:37:04 - PopServer::SessionWorker::catch::bk - bk::Xml::FindNextNode - Error finding node -
Ik heb de instellingen exact gevolgd als op de site van Hotmail Popper aangegeven (in/out 127.0.0.1, pop 110, smtp 25, verificatie AAN)

Verder heb ik geprobeerd of het hielp om mijn virusscanner en firewall helemaal uit te schakelen, maar nog steeds krijg ik dezelfde foutmelding.

• nIghtorius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 11:29

nIghtorius

Poef!

Hmmm.. moeilijke oplossing voor een simpele taak:

je kunt ook gewoon Hotmail verbindingen maken met Outlook 2003 zonder allerlei extra software te gebruiken..

b.v.:
Afbeeldingslocatie: http://www.phibiansoft.net/files/hotmail2003.png

gewoon extra->email accounts->nieuwe account toevoegen->http

Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)

Verwijderd

Ik denk dat je ook problemen kan hebben indien je geen hotmail valued member bent.... Concreet denk ik dat je niet valued bent als je geen betalende "plus" account hebt OF nog niet lang genoeg bij hotmail zit. Alhoewel ik hier niet echt bronnen kan voor geven, als je wat googled kom je dit wel tegen, het zou te maken hebben met een verandering door microsoft. Vroeger kon iedereen, nu dus niet meer. Ik gebruik Hotmail Popper al heel lang, wel voor programmas die het niet ondersteunen dus ^^ zoals vb Barca.

zoals nightorius zegt heb je idd hotmail popper niet nodig en ook voor Thunderbird kan je gewoon een extension downloaden.

In ieder geval indien je de log van hotmail popper cleared, dan extended logging aanzet en dan nog es in je email programma ontvangen/verzenden doet kan je daarna es de log posten. Mijn broer eeft sinds een week een nieuwe laptop en hij kan ook maar 1 van zijn 2 hotmail accounts via hotmail popper ophalen. Voor de andere "not valued member" -error in hotmail popper log gebruikt hij nu gewoon "freepops".
Nadeel van freepops is dat je niet kan zenden via dat tooltje. Maar hij kan met die 2e minderwaardige account toch zenden via hotmail popper..... Allemaal een beetje raar maar het werkt wel zo.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik weet dat je moet betalen voor hotmail tegenwoordig, maar volgens de site van hotmail popper het volgende:
Please Note: Microsoft has recently decided that only paying members and existing 'valued' members will be able access Hotmail using outside services such as Hotmail Popper. Hotmail Popper will continue working with a "Hotmail Plus" (or equivalent MSN) account. It will also continue working if you have an older Hotmail account that Microsoft considers a 'valued' account.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 16:58:
ja ik weet dat je moet betalen voor hotmail tegenwoordig, maar volgens de site van hotmail popper het volgende:

[...]
zoals ik zei :) de vraag is dus heb jij voldoende lang geleden geregistreerd?

zo niet --> freepops

Verwijderd

Topicstarter
|:( X1000

verkeerd begrepen, ik dacht dat hotmail popper het nog juist wél doet met de subscription.
freepops is aardig maar daar heb je geen donder aan als je niet kunt verzenden.
ik gebruik outlook ook eigenlijk alleen omdat ik die kan syncen met m'n pda. als er goede alternatieven daarvoor waren geweest...

Verwijderd

wel het is nogal dom in principe maar het werkt wel dus denk ik

freepops gebruiken om je hotmail af te halen
hotmail popper gebruiken om je hotmail te versturen

je draait ze dus alle 2 te gelijk maar alles op de goeie poorten afstemmen..want ik denk dat je dus wel kan verzenden met hotmail popper (ondankt de beperking0

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 18:06:
wel het is nogal dom in principe maar het werkt wel dus denk ik

freepops gebruiken om je hotmail af te halen
hotmail popper gebruiken om je hotmail te versturen

je draait ze dus alle 2 te gelijk maar alles op de goeie poorten afstemmen..want ik denk dat je dus wel kan verzenden met hotmail popper (ondankt de beperking0
ok hij werkt !! bedankt!!!
Alleen is hij erg langzaam (3 kB p/s)
moet ik verder bij freepops niets instellen? het progje zelf is wat instellingen namelijk nogal onduidelijk

en ik zie nu dubbele emails verschijnen, alles staat er twee of drie keer :?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2006 19:28 ]

Verwijderd

freepops moet je niks instellen. Wel duidelijk de readmes er rond lezen. Daar ga je zeker nog nuttige informatie vinden over hoe je uw e-mail client moet configureren. Dit gaat niet enkel over poorten maar ook bijvoorbeeld hoe je ook uw junk folder enzo kunt laten binnenhalen. Dat je je mails meerdere keren krijgt heeft misschien te maken met het feit dat je ze op de server laat staan? Men broer haalt ze af....Misschien dat dat het probleem oplost? dan heb je er natuurlijk geen backup van....alvast niet op de server.

Verwijderd

Topicstarter
helaas ben ik tot de conclusie gekomen dat het mail verzenden toch niet kan. via de mailserver van mijn internet aanbieder zal dat waarschijnlijk ook niet gaan?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2006 22:21 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 22:21:
helaas ben ik tot de conclusie gekomen dat het mail verzenden toch niet kan.
Ben je zeker dat je outgoing authentication aangelegd hebt? met die popper hoeft dat zo dacht ik.
via de mailserver van mijn internet aanbieder zal dat waarschijnlijk ook niet gaan?
probeer het :) meer kan ik niet zeggen.

Ik heb het es getest en met men ISP (skynet) kan ik hem gewoon gebruiken (mits je outgoing authentication aflegt) + indien je met een laptop zit is dat wat lastiger natuurlijk als je je verplaatst.

Verwijderd

Topicstarter
YES! _Pumba_ is heel gelukkig :). Bedankt voor alle tips. _/-\o_ Met de mailserver van mijn internetprovider gaat het wel. (mailhost.hetnet.nl) Ook geen dubbele mails meer, ik heb 'leave mail on server' juist wél aangezet, met alleen een vinkje bij 'van server verwijderen na verwijderen uit Verwijderde items'

twee dingen:
- hij is heel sloom met download, bij tekstmail niet zo erg, maar grote bijlagen gaat wat moeizaam
- de mails die ik verstuur hebben een nogal hoge spamwaarde want de mails die ik ermee verstuur belanden altijd in de junkmail

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 10:04 ]

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-10-2025
Hallo allemaal,

Ook ik heb dus nu problemen met de inkomende server.
Heel vreemd zeg.

Hotmail Popper werk wel voor het versturen (aparte genoeg). Maar inkomende server gaat fout.

Nu volg ik op wat men hierboven zegt.

1. Installeren Freepops. (Inkomende e-mail POP3) = 2000

Is dat alles? Moet ik die port 110 nu niet veranderen in Hotmail popper? die staat op 110.

Ik snap er niets van hij wil de mails van hotmail niet ophalen.

Hopelijk weet iemand hier een oplossing.

Versturen gaat dus wel. Het test bericht in outlook kan ie gewoon versturen :S

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-10-2025
Er is helemaal niemand die al een oplossing heeft om je hotmail te lezen en sturen vanuit outlook.
Betalen wil ik best wel, maar zie het nut er niet echt van in omdat het eerst gratis kon.
Pagina: 1