Ik wil Hotmail Popper gebruiken voor mijn MSN email adres om via Outlook 2003 mijn email op te halen.
Helaas krijg ik na het instellen van de hele meuk bij het verzenden/ontvangen de volgende foutmelding:
En bij Hotmail Popper zelf is het logboek als volgt:
Verder heb ik geprobeerd of het hielp om mijn virusscanner en firewall helemaal uit te schakelen, maar nog steeds krijg ik dezelfde foutmelding.
Helaas krijg ik na het instellen van de hele meuk bij het verzenden/ontvangen de volgende foutmelding:
Wel komt er een vinkje voor 'bezig met verzenden' maar er komt een rood uitroeptekentje bij 'bezig met ontvangen'.Bij taak 127.0.0.1 - Bezig met ontvangen is een fout (0x800CCC0F) opgetreden: De verbinding met de server is onderbroken. Als het probleem blijft bestaan, neemt u contact op met de serverbeheerder of internetprovider (ISP).
En bij Hotmail Popper zelf is het logboek als volgt:
Ik heb de instellingen exact gevolgd als op de site van Hotmail Popper aangegeven (in/out 127.0.0.1, pop 110, smtp 25, verificatie AAN)2006-01-14 14:37:04 - Hotmail::Login::catch::bk - bk::Xml::FindNextNode - Error finding node -
2006-01-14 14:37:04 - PopServer::SessionWorker::catch::bk - bk::Xml::FindNextNode - Error finding node -
Verder heb ik geprobeerd of het hielp om mijn virusscanner en firewall helemaal uit te schakelen, maar nog steeds krijg ik dezelfde foutmelding.