Toon posts:

Probleem met Adobe reader

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
yo, ik heb een probleem met het uitprinten met handleing vanaf adobe reader.
Ik wil 4 pagina's van pdf op een a4. De grootte enzo lukt, alleen de volgorde lukt niet. Zo zit pagina 3 linksboven, pagina 1 rechtsbover, pagina 4 linksonder en pagina 2 rechtsonder.

Wat te doen, om de volgorde goed te krijgen ? :)

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:23
Misschien kan je converteren naar Postscript (pdf2ps)
en dan me psnup -4 infile outfile wel de juiste indeling krijgen.

• cnieuweboer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 11:01
Het moet zeker als landscape geprint worden? Ik heb hier ook al eens mee zitten prutsen, uiteindelijk heb ik gewoon bij de range handmatig een volgorde aangemaakt, dat ging dus iets als:
3,4,1,2,7,8,5,6
of iets dergelijks.

Dit kan bij een handleiding van een paar 100 pagina's natuurlijk wel een beetje vervelend zijn. Als het gewoon als portrait geprint moet worden kun je kpdf eens proberen, evince wilde bij mij helemaal geen 4 in 1 pagina's printen.

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand ook een simpele oplossing, want deze bovenste twee reactes snap ik niet.
Ja ik ben een n00b :Y) |:(

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 19:44:
weet iemand ook een simpele oplossing, want deze bovenste twee reactes snap ik niet.
Ja ik ben een n00b :Y) |:(
Even voor de duidelijkheid en om onnodige reacties te voorkomen, je weet dat je in NOS zit?

En sowieso handig om te weten, om welk OS gaat het dus?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
ik heb windows xp

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

mv $topic SA

:)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Pagina: 1