Toon posts:

probleem met games (alweer)

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit probleem ongeveer 2 dagen geleden ook al op dit forum vermeld en dacht het toen opgelost te hebben.

Als ik een spel opstart springt het automatisch terug naar windows tenzij ik op de muis blijf klikken (als er binnen het spel gelaad moet worden moet ik ook blijven klikken). In windows kan ik na eve wachten het spel wel weer op brengen door onder in de taakbalk te klikken maar vaak krijg ik ook een windows foutmelding en wordt het spel gewoon afgesloten.
Oplossingen die mij al verteld zijn (en ik geprobeerd heb maar helaas maar tijdelijk werken): Nieuwe drivers voor het moederbord installeren en nieuwe drivers voor de gfx kaart installeren. Als ik dit doe werkt het allemaal weer totdat ik de computer opnieuw opstart. Dus na het opnieuw opstarten van de computer komt het probleem weer terug (hier bedoel ik dus niet het opstarten die bij de installaties hoort mee).

systeem:
athlon 64 3400+
1024mb ram
radeon 9800 pro
kn8e-deluxe (moederbord)

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
Heb je misschien een of ander naar stuk spyware?
post eens een hijackthis log of zet hem op
hijackthis.de

"Stilte, een gat in het geluid...."

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-08 23:14
doe een format en je bent wss van alle problemen af, nu ga je mss meer tijd verliezen met het zoeken naar het eigenlijke probleem.

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
Daar heeft fragile een punt.

"Stilte, een gat in het geluid...."

• Lord Bendtner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-07 21:51
hmm... ik heb zelf een dll-injector op mijn pc staan, waarmee ik .dll bestanden in .exe bestanden kan injecteren (zodat ze meestarten met de toepassing.) Als ik die gebruik en hem laat 'auto-injecteren' krijg ik precies hetzelfde als jou (probleem), tenzij ik blijf klikken.

Aangezien spyware ook graag van dll injectors gebruik maakt, denk ik dat spyware jouw probleem is.

Een clean install zal jouw probleem dan ook verhelpen, denk ik. :Y)

Better, Best, Bendtner

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-08 09:52
Worden systeembestanden na een reboot niet terug gezet, indien deze beschadigd zijn?
Dan moest je toch een of andere driver-cache map leegknikkeren?

Verwijderd

Topicstarter
En hoe maak ik een driver cache leeg?

In ieder geval, ik denk niet dat spyware het probleem is tenzij deze samen met windows xp worden geinstalleerd want ik heb de computer eergisteren geformatteerd en dit probleem was er toen al meteen. Ik zal morgen in ieder geval even adaware aanzetten en kijken of dit het probleem verhelpt. Ik heb dit probleem al is ooit eerder gehad maar weet niet meer hoe ik het moet oplossen

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 21:04:
En hoe maak ik een driver cache leeg?

In ieder geval, ik denk niet dat spyware het probleem is tenzij deze samen met windows xp worden geinstalleerd want ik heb de computer eergisteren geformatteerd en dit probleem was er toen al meteen. I
Zat jouw computer tijdens de installatie nog steeds op het internet aangesloten? Zo ja kan het zijn dat je toen de windows installatie klaarwas en nog geen firewall geinstalleerd was er gelijk spyware op kwam.

Verwijderd

Topicstarter
Na enkele keren geformatteerd te hebben en op verschillende manieren de drivers geïnstalleerd te hebben blijft hetzelfde probleem terug komen. Namelijk, ik kan nog steeds niet zonder te blijven klikken spellen opstarten en vaak als ik er al in kom crashen ze na verloop van tijd (meestal in een laadscherm of iets dergelijks) weer terug naar windows. Ik heb ati gemailed en ondanks ik al verteld had dat ik al tig keren de drivers opnieuw geïnstalleerd heb krijg ik toch nog het advies om dit te doen. Ik heb dit probleem overigens een hele tijd geleden ook gehad en heb het toen weten op te lossen met wat advies van anderen, maar ben totaal vergeten hoe ik het ook alweer gedaan heb, en geloof me ik heb al heel wat zitten kloten om te zien of ik het probleem nog ergens kon vinden, maar helaas.

systeem:

ati radeon 9800 pro (hoogst waarschijnlijk zit hier mijn probleem)
amd athlon 3400+ 64
1024 mb ram
asus k8ne-deluxe mobo

Weet iemand hoe ik dit nogal irritante probleem kan oplossen?

PS sorry dat ik hier weer een nieuwe topic voor aangemaakt had, ik kon de oude niet meer vinden

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
offtopic:
Klik eens op je naam, dan vind je het topic terug ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Games starten niet goed op

Een topic is genoeg. Lees anders de GoT Huisregels eens door voor wat tips over hoe dit forum te gebruiken. Topics verdwijnen niet zomaar...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.