Goedemorgen!
Sinds gister ben ik in het bezit van een nieuw mobo(Asus A8NSLI) en proc(AMD64-3200).
Snel aan de slag gegaan om hem te instaleren en uiteindelijk was hij klaar (veel gezeik vanwege draadjes en WC). Dus ik zet hem aan voor de eerste keer. Alles doet het goed en ik helemaal blij.
Maar na een +- 10 sec word het beeld helemaal gek.

Mijn specs:
Voeding: 380 Watt Coolermaster Extreme power
Moederbord: Asus A8N-SLI
Processor: AMD 64 3200+ Venice
Videokaart: Sapphire Radeon X800 GTO2 256MB
Geheugen: Corsair XMS 1024-3200c2
Het volgende heb ik al gedaan en gecheckt:
- Alle kabels etc zitten goed.
- Andere videokaart geprobeerd.
- DVI & Analoog geprobeerd.
- Ander beeldscherm.
Hiervoor had ik een P4 systeem met een P4GPL-X. Daar deed me videokaart het nog perfect.
Geheugen is comatible volgens asus.
En hier eindigt het voor mij. Het enigste wat ik nog kan bedenken is het hele zooitje uit me raam te gooien.. Maar dat helpt ook niet echt
.
Sinds gister ben ik in het bezit van een nieuw mobo(Asus A8NSLI) en proc(AMD64-3200).
Snel aan de slag gegaan om hem te instaleren en uiteindelijk was hij klaar (veel gezeik vanwege draadjes en WC). Dus ik zet hem aan voor de eerste keer. Alles doet het goed en ik helemaal blij.
Maar na een +- 10 sec word het beeld helemaal gek.

Mijn specs:
Voeding: 380 Watt Coolermaster Extreme power
Moederbord: Asus A8N-SLI
Processor: AMD 64 3200+ Venice
Videokaart: Sapphire Radeon X800 GTO2 256MB
Geheugen: Corsair XMS 1024-3200c2
Het volgende heb ik al gedaan en gecheckt:
- Alle kabels etc zitten goed.
- Andere videokaart geprobeerd.
- DVI & Analoog geprobeerd.
- Ander beeldscherm.
Hiervoor had ik een P4 systeem met een P4GPL-X. Daar deed me videokaart het nog perfect.
Geheugen is comatible volgens asus.
En hier eindigt het voor mij. Het enigste wat ik nog kan bedenken is het hele zooitje uit me raam te gooien.. Maar dat helpt ook niet echt