Zoals de titel al doet vermoeden ben ik op zoek naar een router, maar zie ik door de bomen het bos niet meer (en op alle internetsites van producenten kan ik ook niet alles vinden dat ik wil weten).....
Ik ben op zoek naar een router die aan de volgende eisen voldoet:
-Moet werken met de LiveBox (Sagem)
-100Mbit
-NAT en DHCP server ingebouwd
-Min 4 ethernet poorten
-Ik wil kunnen bekijken hoeveel traffic elke poort trekt en/of ik wil de max snelheid van de poorten kunnen instellen (beperken)
en eventueel ook nog wireless(g) met MAC filtering en goeie beveiligingsmogelijkheden enzo maar dat is helemaal geen vereiste voor mij.....
Dus, heeft iemand hier goede ervaringen met routers die dit allemaal kunnen (vooral dat laatste puntje), dan zou ik dat heel graag horen!
Ik ben op zoek naar een router die aan de volgende eisen voldoet:
-Moet werken met de LiveBox (Sagem)
-100Mbit
-NAT en DHCP server ingebouwd
-Min 4 ethernet poorten
-Ik wil kunnen bekijken hoeveel traffic elke poort trekt en/of ik wil de max snelheid van de poorten kunnen instellen (beperken)
en eventueel ook nog wireless(g) met MAC filtering en goeie beveiligingsmogelijkheden enzo maar dat is helemaal geen vereiste voor mij.....
Dus, heeft iemand hier goede ervaringen met routers die dit allemaal kunnen (vooral dat laatste puntje), dan zou ik dat heel graag horen!