laptop toetsenbord werkt iet meer correct na aansluiting ps2

Pagina: 1
Acties:

• hankiephankie
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-12-2024

hankiephankie

Via Epia Cube: ready.

Topicstarter
hallo, ik heb een probleem, men pa geeft een latop maar ik zat gistrn ermee op msn en dacht zo ik ga men normaal toetsenbord aansluiting op de ps2 ingang van de latop... dat werkte perfect tot van morgen ik het toetsebord er weer afkopelde men leeter niet meer klopte bv. u = 4 .....
als ik het ps2 toesenbord aansluit kan ik het toetsenbord van de latop wel gebruiken nu zit ik wel met een zwaar probleem omdat deze laptop van mijn pa is voor op zijn werk ...

dringent hulp gevraagt !

grz, hankiephankie

System Specs: http://specs.tweak.to/13639

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-02 19:46

Cis

Wat heb je zelf al geprobeerd?

Wat zijn je toetsenbordinstellingen op dit moment? Wat gebeurt er als je de keyboard layout (terug)zet op VS?

ect etc... kortom: geef wat meer informatie in een goed leesbaar verhaal, dan snappen we je wat meer en kunnen we je ook beter helpen :)

[ Voor 33% gewijzigd door Cis op 14-01-2006 11:14 ]

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kun je misschien je post even maken met duidelijke zinnen en bestaande Nederlandse woorden? Ik heb namelijk geen idee waar je het precies over hebt.
Als ik het goed begrijp heb je dus een toetsenbord in de PS/2 poort gestopt, dat heeft een tijdje gewerkt maar vanmorgen ineens niet meer. Wat is er dan in die tussentijd gebeurd? Heb je niet toevallig gewoon numlock aangezet?

Verwijderd

wat ik altijd heb als ik een extern toetsenbord aansluit op mijn acer 5024 wlmi dat de "numpad" aanspringt, op het laptoptoetsenbord, dus misschien dat als je even (via het laptoptoetsenbord) de numpad uitzet hij wel weer gewoon kan typen!??

• hankiephankie

hankiephankie

Topicstarter
wa is vs ?

ps. ik heb gistrn op men latop een ps2 toesenbord gestoken omdat dat rapper gaat op te typen....
ik heb het er af gehaald en toen werkte mijn toetsenbord van men laptop niet meer !

grz,

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-02 19:46

Cis

hankiephankie schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 11:18:
wa is vs ?

ps. ik heb gistrn op men latop een ps2 toesenbord gestoken omdat dat rapper gaat op te typen....
ik heb het er af gehaald en toen werkte mijn toetsenbord van men laptop niet meer !

grz,
Volg de adviezen van flipseg even op. Waarschijnlijk is dat de oplossing.

De NUM LOCK kun je op een laptop vaka uitzetten middels de Functie-toets. Als je niet weet hoe dat moet, kun je het beste even naar de handleiding van de laptop switchen. Daar staat het altijd uitgebreid in uitgelegd :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

hankiephankie schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 11:18:
wa is vs ?

grz,
Maar heb je numlock nu aanstaan of niet?

[edit]
te laat :X
posten en gamen tegelijk gaat niet zo goed :+

[ Voor 9% gewijzigd door TERW_DAN op 14-01-2006 11:46 ]

Verwijderd

Toevallig staat de 4 wel op de plaats van de u voor de combinatie met functie-toets :+ Maar ik heb het vermoeden dat die num lock daar weinig aan gaat veranderen

• hankiephankie

hankiephankie

Topicstarter
tis al goe :)

tis gelukt door Fnk in te drukken + num lk

Verwijderd

Oh, goed man, ik deed dat ook maar die num lock doet weinig o pdeze laptop
Pagina: 1