Sinds paar weken heb ik volgende probleem met mijn systeem. Regelmatig maak ik nu mee dat mijn windows xp home hangt. Muis bewegen lukt nog wel maar kan niet ergens op klikken, windows key werkt ook en task manager lukt "meestal" ook met ctrl alt del. In de task manager, overigens niet klikbaar, zie ik dan een laag processor gebruik en een normale geheugen gebruik en soms is de task manager ook gewoon bevroren.
Een paar keer is het gelukt om het systeem "wakker" te schudden door een usb drive aan te sluiten. Eenmaal wakker geschud volgen alle handeling die ik daarvoor heb ingevoerd (b.v. alt-tab) snel achter elkaar.
Vanaf het moment dat dit probleem voordeed heb ik geloof ik geen nieuwe software geinstalleerd. Het systeem is gescand door kaspersky antivirus en is schoon.
Ik heb een athlon 64 3400 (LIDL PC) met 1 gb gebeugen.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen???
Een paar keer is het gelukt om het systeem "wakker" te schudden door een usb drive aan te sluiten. Eenmaal wakker geschud volgen alle handeling die ik daarvoor heb ingevoerd (b.v. alt-tab) snel achter elkaar.
Vanaf het moment dat dit probleem voordeed heb ik geloof ik geen nieuwe software geinstalleerd. Het systeem is gescand door kaspersky antivirus en is schoon.
Ik heb een athlon 64 3400 (LIDL PC) met 1 gb gebeugen.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen???