Toon posts:

Powercolor x800 GTO (agp)

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na wat topics te hebben gelezen ben ik benieuwd of iemand reeds de 16 pipes heeft weten te unlocken op de agp Powercolor x800 GTO.

Ik hoor 't graag (en ik denk wel meerdere gezien de 219 euro bij alternate ..)

Vast bedankt.

Verwijderd

Kun jij zoeken ? Er zijn genoeg topics over X800 GTO mods en OC's.

Zie hier.

• Brainless-NL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03 15:54

Brainless-NL

lolkipo

Er zijn verschillende topics over, maar die gaan allemaal over de pci-e versie. Dat wil natuurlijk niet gelijk zeggen dat de agp versie ook te unlocken is! Ik denk dat even googlen de beste remedie is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb idd wat ge-google'ed en kom wel iets tegen op een duits forum. Voor degene die het aandurven:

http://www.forumdeluxx.de/forum/showthread.php?t=181245&highlight=X800+GTO

Zelf ben ik wat voorzichtig en was daarom benieuwd of iemand hier 't voor elkaar heeft.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zover ik weet zal je dat niet lukken, omdat de AGP-versie van de X800 GTO uitgerust is met de R423-core (R420 met PCIe-naar-AGP-chip), waarin voor het overgrote deel een aantal pipelines niet meer ingeschakeld kunnen worden (waarschijnlijk dus kapotte pipelines en 'gedegradeerde' Pro- en XT-cores). De GTO² heeft een R480-core aan boord en daarin zijn wel alle pipelines in te schakelen, maar die kaart is alleen in PCIe-uitvoering verkrijgbaar en te modden naar een XT PE-videokaart.

Neem ook eens een kijkje in [rml][ OC] Sapphire X800 GTO² --> x850xt PE topic - deel 2[/rml] :).

Verwijderd

Topicstarter
Hi, bedankt voor de link, die had ik al gezien. Het zou goed kunnen dat het niet mogelijk is. Echter het feit dat CONFIG_DIE_FUSES 0xFFFFFFFF en CONFIG_SUBSTRATE_FUSES 0xFFFFFF9F ook bij deze kaart de F'jes op de goed plek heeft, geeft mij hoop. Ik durf em alleen niet te flashen! :P

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zie de linkjes, volgende keer eerst even zelf zoeken dus ajb :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.