Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

FeedBack zonder toestemming

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• Adlan
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-11 19:16
Hallo iedereen,
Paar dagen geleden was ik van plan om een 2de hands mobo te kopen via V&A en zo heb ik eentje gevonden en een mailtje gestuurd naar die persoon:

Hallo,
heb interessen voor 10 euro... laat me iets weten.

greetz,
Adlan

dan krijg ik een mail van hem:
januari 10, 2006 03:17 pm
Hoi,
ok dat is goed. Kom je het ophalen? Of moet ik het versturen.

ik stuur binnen 24u een mail ( volgende dag rond 14.00 u) om verder af te handelen:

Hallo,
ophalen zal niet gaan, je zal dat moeten opsturen ( naar Belgie ) .... kan je effe je bankkgegevens eens doormailen ( IBAN, BIC ..)? storting zal normaalgezien 4/5 dagen duren.

mvg,
Adlan

Een tijdje later krijg ik dat:

Sorry het moederbord is al verkocht. Je was ook iets te laat met antwoorden, en ik nam aan dat je het bord kwam ophalen.... In ieder geval heb ik het bord verkocht aan iemand die het wilde ophalen.

Jah ik vond dat wel een beetje overdreven met "je was ietske te laat met antwoorden"....dan heb ik een mailtje gestuurd met uitleg:

Hoi,
Ik heb je binnen 24 uur een antwoord gegeven en dat vind je "te laat met antwoorden" ? Ik ben net vandaag achtergekomen wat ik allemaal nodig had om het geld naar buitenland te kunnen storten. ik vind dat echt niet netjes van jou.

greetz,
Adlan

en kort na dat heb ik hem een -1 feedback gegeven.

dan stuurt hij een tijdje later dit:

sorry, maar ik heb 1 emailtje van jou gekregen betreffende het moederbord waarin je zegt: ik bied 10 euro. Verder niks. En je reageerde niet of je het wilde versturen of niet. En ja als je een dag over het reply-en doet, vind ik dat lang. Er zijn meerdere mensen die het moederbord wilde en ik ga echt niet wachten op iemand die niet antwoord omdat ie informatie wilde opzoeken betreffende overmaken naar het buitenland WAT BULLSHIT IS WANT IK HEB JOU AL EERDER EEN MOEDERBORD VERKOCHT (A8N-E) EN TOEN HEB JE AL GELD OVERGEMAAKT DUS JE WIST PRECIES HOE OF WAT.
( had inderdaad vroeger een A8N-E mobo van hem gekocht )

dan nog paar mailtjes :
VUILE KLOOTZAK, JE HEBT ME EEN -1 GEGEVEN BIJ TWEAKERS

ik heb zelfs je adres nog waarnaar ik het moederbord verstuurde (+ alle correspondentie betreffende het geld overmaken)!
Ik wil nu dat jij snel mijn beoordeling gaat aanpassen naar 0 en zeg dat je daar een foutje hebt gemaakt of anders ga ik de Tweakers crew waarschuwen en stuur alle correspondentie betreffende deze advertentie en de A8N-E correspondentie. Dan kunnen ze gelijk zien dat het onzin is dat je informatie moest opzoeken betreffende een geldovermaking naar het buitenland. In fact, jij moest MIJ uitleggen hoe het te werk ging (betreffende IBAN nummers).

Voor het geval je die negative beoordeling van mij niet zelf kan veranderen moet je de Tweakers crew mailen op BZ@t.net en zeggen dat de beoordeling ongedaan moet worden gemaakt omdat je een fout hebt gemaakt.
En graag dit snel regelen, anders stuur ik alle correspondentie betreffende deze advertentie en de A8N-E advertentie naar BZ@t.net , zodat zij kunnen zien dat het natuurlijk ABSOLUTE ONZIN is dat jij informatie moest zoeken om geld over te maken naar het buitenland en dat dat dus een ONZINreden was.

na deze mailtjes schreef ik dat terug:

Ik heb net jou mailtjes gelezen, ik moet zeggen dat is pas indrukwekkend.... je hebt je van binnen laten zien, al dat etter dat je uitgespuwd hebt ....Ik heb niet goed begrepen wat je met ? ik heb zefls je adres? is dat een soort van bedreiging ? Wat betreft negatieve feedback ik zal die niet annuleren daar moet je niet op rekenen, van me mocht je tweakerscrew waarschuwen vind dat zelfs een goeie idee. Als je nog zo'n mailtjes gaat sturen waar je mij VUILE KLOOTZAK noemt, zal ik dan nog (-2) feedback geven, ik heb je gewaarschuwd en zal ook tweakers op de hoogte brengen.
Wat buitenlandse translatie bedreft is misschien mijn schuld dat ik niet alles uigelegd heb hoe dat allemaal gaat ( maar anderzijds had je dat ook niet gevraagd ), PC waarmij ik nu deze mail aan het schrijven ben heb ik aan mijn buren verkocht ( 2 weken geleden ) en zit momenteel zonder pc ( zonder 3Dkaart om precies te zijn ). Al mijn buitenlandse translaties heb ik met Netbanking gedaan ( dus via internet ) en NOOIT in gewone bank, om met netbanking te kunnen werken heb je een software nodig en ik ga geen software op pc van mijn buren installeren ( en dat willen ze ook niet ) en ik had geen flau idee wat ik allemaal moest hebben ( behalve mijn pas natuurlijk ) om in gewone bank naar buitenland te kunnen overschrijven en het blijkt dat alles bijna hetzefde was als bij Netbanking ( + translatie kosten ) nu hoop ik dat je kopke door heeft hoe dat allemaal in elkaar zit.
Ik verwacht dat jeje nog veronschuldigd met al jou onzin waar je in vorige mailtjes gezegd hebt.

Greetz,
Adlan

krijg dat terug:

PARDON? Wat is dit voor een onzin? Jij geeft mij een -1 ZONDER met mij er eerst over te mailen. Ja natuurlijk zeg ik dan dat je een klootzak ben. In plaats van het verder uit te praten ga je gelijk over op negative feedback. Dan ben je een klootzak ja. Ten tweede, ik geloof dus echt niet dat jij plotseling nu niet meer weet hoe je naar het buitenland moet storten, terwijl je al eerder met mij zaken hebt gedaan betreffende het A8N-E moederbord. Dus dat verhaaltje over netbanking software geloof ik dus ook niet. Ten derde: je hebt VIERENTWINTIG uur niks van je laten horen. Ik heb vaak genoeg mailtjes gehad van personen die dan reageren dat ze het willen kopen en daarna niks meer zeggen. Ik ga dan echt niet dagen op iemand wachten in de hoop dat zo'n persoon mij alsnog terugmailt. 1 dag is voor mij het maximum.
En IK moet me verontschuldigen? Lees ff wat er hier boven staat! JIJ moet je verontschuldigen voor het 1. geven van negative feedback zonder overleg en zonder goede reden en 2. voor het liegen betreffende informatie geld overmaking. En als je trouwens al wist dat je niet snel kon reageren (vanwege verkoop pc aan je buren - klinkt ook zeer overtuigend trouwens) dan moest je dat aangeven.
Aangezien jij niet van plan bent om de feedback te veranderen zal ik betreffende deze "transactie" ook bij jouw negatieve feedback geven.

Ik heb maar eerst BZ@t.net gemaild betreffende dit voordat ik jou negatieve feedback geef. Hopelijk halen zei die onzin feedback van je weg.

Dat is dus mijn verhaaltje, ik wil gewoon jullie meining horen en niets anders, volgens hem moest ik een toestemming vragen om een feedback te geven en dat vind ik persoonlijk echt een onzin.Ik wil ook wete of ik inderdaad mocht hem een -1 feedback geven (ik persoonlijk vind van wel ). Ik heb hier veel feedbacks gelezen van andere medetweakers waar ze (-1) of zelfs als ik me niet vergis (-2) geven omdat de verkoper niet reageert op de mails van geinteresseerde.

Voor de moderator:
Sorry als ik op de verkeerde plaats deze topic geopend heb.

[ Voor 2% gewijzigd door Longbeard op 13-01-2006 22:55 . Reden: Longbeard: Krijg al genoeg SPAM ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:27

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

* Microkid gaat even zien
Wij hadden van de verkoper al een mail gehad inzake jouw -1 waardering. Het hele geval is door 2 admins beoordeeld en wij zijn tot de volgende conclusie gekomen: Verkoper had het mobo aan jou toegezegd. Dat is een feit. Dat er niet binnen 24 uur gereageerd was is wellicht vervelend, maar daar was verder niets over afgesproken en je kan nu eenmaal ook niet verwachten dat iedereen altijd maar 24 uur per dag zijn e-mail leest en direct kan beantwoorden. Dat hij het dan ook aan een ander verkoopt is dan natuurlijk niet wat je had verwacht. Toegezegd is toegezegd.
Het is jammer te moeten vernemen dat het uitpraten van dit geschil met de nodige krachttermen moet gebeuren. Daarbij valt wel op dat verkoper dit in meerdere mate gebruikt, en dat jij tenminste nog je best doet om beschaaft te blijven.
Ons inziens is jouw -1 waardering dus terecht er is er geen reden om de waardering aan te passen of te verwijderen.

[ Voor 110% gewijzigd door Microkid op 13-01-2006 22:05 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Afgehandeld. Dicht.

Verdere op- en aanmerkingen graag via de mail.

Dit topic is gesloten.