Toon posts:

externe dvd copier zonder pc? bestaat dat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee of het bestaat, kan het in ieder geval nergens vinden. Maar het zou wel erg handig voor me zijn. ik zoek eigenlijk een externe dvd brander maar dan echt een stand alone versie zonder PC/USB etc. Dus dvdtje erin en kopieren maar.

Reden hiervoor is dat mijn hele dvd collectie thuis staat en ik alleen op mijn kamer nu een pc heb. Ik zou dus graag thuis dvd's kopieren zonder een extra pc aan te schaffen. Iemand een idee?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Vreemd dat je niets met Google vond http://www.google.nl/sear...l&q=standalone+dvd+copier

[ Voor 6% gewijzigd door Guardian Angel op 13-01-2006 20:46 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
vreemd dat je zo'n standaard dom antwoord geeft. Ik zoek dus geen dublicator achtig iets. Tis geen productiewerk, gewoon een single stand alone achtig ding (draagbaar zoals en externe dvd writer).
Maar goed misschien dat iemand anders wel met een zinniger antwoord komt.

• GeniusJennis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-02 00:14
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 21:38:
vreemd dat je zo'n standaard dom antwoord geeft. Ik zoek dus geen dublicator achtig iets. Tis geen productiewerk, gewoon een single stand alone achtig ding (draagbaar zoals en externe dvd writer).
Jammer dat je zo reageert op iemand die probeert te helpen.

Anyway, wat bedoel je dan met standalone brander.
Het zal een apparaat worden met minimaal 2 drives, waar moet één drive anders zijn data tijdelijk kwijt tot jij de orginele dvd met een lege beschrijfbare dvd hebt gewisseld.

Dus of het geheel makkelijk mee te nemen is betwijfel ik.

[ Voor 9% gewijzigd door GeniusJennis op 13-01-2006 21:44 ]

Specs: http://specs.tweak.to/14067

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dit is al een hele andere reactie. hartelijk dank. (sorry ik heb er ook een hekel aan als mensen niet zoeken voor ze iets vragen, maar het is ook erg irri dat mensen hier direct met een google zoekresultaat aankomen waar ik natuurlijk zelf ook al de hele tijd naar gekeken heb).

Ik bedoel idd iets met 1 drive en iets van een harde schijf ofzo waarop hij de data tijdelijk op kan slaan. Lijkt me niet dat hij dan echt ondraagbaar wordt (kijk bijv. naar de ipods). Gewoon puur alleen om 4,7 GB tijdelijk op te slaan en op een lege dvd te branden.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 21:38:
Dank je dat je zo bijzonder vriendelijk bent.

Als je de eerste de beste link die je vindt volgt dan vindt je nl. precies wat je zoekt. Een brander en een lezer in een kleine behuizing voor niet al teveel geld. Als je topicstart wel duidelijk was geweest (en daarmee aan de voorwaarden had voldaan) had ik misschien een andere link gegeven.

Succes op GoT. Op mij hoef je niet meer te rekenen.

Overigens erger ik me rot aan mensen die het vertikken aan te geven wat ze precies zoeken, aangeven of ze gezocht hebben en waar en de zoekcriteria geven.

GoT is geen helpdesk dus je moet zelf ook iets hebben gedaan. Wees blij dat ik tenminste iets voor jóu, ik hoef of zoek zo'n ding immers niet, heb geprobeerd. Vind je een beetje erg ondankbare user.

[ Voor 21% gewijzigd door Guardian Angel op 13-01-2006 22:30 ]

ARME AOW’er

• fikkie_84
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-02 16:41
Volgens mij ga je wel een probleem hebben als je zo een dvd duplicator gaat aanschaffen aangezien de (meeste) films uit je dvd collectie 8.5 gigabyte groot zijn en een dvd duplicator niet automatisch je dvd's gaat comprimeren naar de 4.2 dat je kwijt kan op een (enkele) schrijfbare dvd .
Hierdoor zul je dan ook de duurdere dual dvd schijfjes moeten aanschaffen en om daarmee je hele dvd collectie mee te branden gaat je wel wat kosten.
Pagina: 1