Toon posts:

vga en dvi op een videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een nieuw 19" TFT en nog een oudere 17" CRT monitor, nu wilde ik beide via vga aan mijn pc sluiten, maar heb maar een vga aanstluiting.

Ik heb toen besloten tot een nieuw AGP videokaart (ATI Radeon 9250), deze heeft zowel vga, tv-out als dvi aansluiting.

Nu wil ik mijn CRT op de vga aansluiten en mij TFT op de DVI. alleen nu krijgt mijn TFT geen contact, en wanneer ik probeer om mijn desktop over te laten lopen op twee monitoren, wordt er aangegeven dat ik maar een monitor heb (mijn CRT)

mijn vraag: is het uberhaubt mogelijk om een vga en een dvi monitor op video kaart te laten draaien, en zo ja, hoe doe ik dat? zo nee, dan kan ik het beste zeker een pci video kaart aanschaffen??

• The_Priest
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-07 20:55
Dit is mogelijk met deze kaart. Probeer de recenste drivers eens. www.ati.com

Verwijderd

Er zijn van die DVI-VGA converters te koop, daarmee kun je een vga monitor op een dvi aansluiting aansluiten, andersom werkt het niet.

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om een crt met alleen vga en een tft met zowel vga als dvi. en nu met zo'n converter werkt alles prima, maar wanneer ik mijn crt op vga aansluit en tft op dvi (dmv dvi kabel), dan werkt tft niet

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 09:34
Heb je m wel gewoon aanstaan in Windows...

There is no replacement for displacement!