Heb een HP Jornada 568 PDA kunnen bemachtigen voor vrijwel niets. Het is het volgend toestel:

Processor: Intel 206 MHzSA-1110
Installed RAM: 64 MB DRAM
Installed ROM: 32 MB Flash
Interface: USB, Serial, Infrared
Expansion Slot: CompactFlash (CF) Type I Slot
Screen Size: 3.5"
Screen Resolution: 240 x 320
Color Depth: 16-bit (64k colors)
Audio: 3.5mm audio plug, microphone and speaker
Ziet er al bruikbaar uit in mijn ogen
Nu waarvoor ik dit topic heb gemaakt: ik heb geen PDA nodig (heb al eentje) en ik mod graag. Dus, wil ik dit in een PC-case gaan modden. Maar een PDA heeft weinig nut in een PC aangezien het juist bedoeld is om als zakagenda te gebruiken. Waar ik het voornamelijk voor wil gaan gebruiken, ligt aan de mogelijkheden. Het heeft een USB interface, daar moet al iets mee te doen zijn. Evenals de CF-sleuf. Zou het bv. mogelijk zijn een hardeschijf op die CF-sleuf te hangen ? En wat is nog mogelijk met die USB buiten synchronisatie ?
Verder vroeg ik me ook af of er speciale OS'en zijn voor PDA's die "andere functies" herbergen. Bv. een linuxbuild puur gemaakt voor MP3-speler ofzo. Is het misschien mogelijk functies van de PC te koppelen aan de PDA op één of andere manier ? Bv. als ik mail of een nieuw bericht in MSN heb, dat het ding dit weergeeft ofzo.

Processor: Intel 206 MHzSA-1110
Installed RAM: 64 MB DRAM
Installed ROM: 32 MB Flash
Interface: USB, Serial, Infrared
Expansion Slot: CompactFlash (CF) Type I Slot
Screen Size: 3.5"
Screen Resolution: 240 x 320
Color Depth: 16-bit (64k colors)
Audio: 3.5mm audio plug, microphone and speaker
Ziet er al bruikbaar uit in mijn ogen
Verder vroeg ik me ook af of er speciale OS'en zijn voor PDA's die "andere functies" herbergen. Bv. een linuxbuild puur gemaakt voor MP3-speler ofzo. Is het misschien mogelijk functies van de PC te koppelen aan de PDA op één of andere manier ? Bv. als ik mail of een nieuw bericht in MSN heb, dat het ding dit weergeeft ofzo.