Ik heb onlangs een systeem samengesteld met de volgende specs:
AOpen Behuizing QF50D Zwart, Zilver, 300 Watt
MSI K8MM-V
AMD Sempron 64 2800+ 1.6 GHz, Boxed
Kingston ValueRam 512 MB, PC3200, 400 MHz
Hitachi Deskstar 7K250 80 GB, 7200 Rpm, 8 MB, Serial ATA/150
LG GSA-4167RBBB
NEC 3,5 Inch Diskette Station Zwart
Logitech Cordless Desktop EX 110
Videoseven TFT E17PS
Ik heb dit systeem in elkaar geschroefd, en alles leek meteen te werken. Echter, toen ik windows probeerde te installeren, kreeg ik, net nadat de setup alle drivers had geladen, een melding dat windows geen vaste schijf stations kon vinden. Ik heb alle kabels gecontroleerd, en de sata-kabel in de andere aansluiting gedaan op het moederbord, maar hij herkent de harde schijf nog steeds niet. Tevens heb ik allebei de aansluitmogelijkheden van de voedingskabel op de harde schijf geprobeerd (normaal/sata voeding), maar ook dit mocht niet baten. In het bios staat SATA op 'enabled'.
Weet iemand een oplossing voor mijn probleem?
AOpen Behuizing QF50D Zwart, Zilver, 300 Watt
MSI K8MM-V
AMD Sempron 64 2800+ 1.6 GHz, Boxed
Kingston ValueRam 512 MB, PC3200, 400 MHz
Hitachi Deskstar 7K250 80 GB, 7200 Rpm, 8 MB, Serial ATA/150
LG GSA-4167RBBB
NEC 3,5 Inch Diskette Station Zwart
Logitech Cordless Desktop EX 110
Videoseven TFT E17PS
Ik heb dit systeem in elkaar geschroefd, en alles leek meteen te werken. Echter, toen ik windows probeerde te installeren, kreeg ik, net nadat de setup alle drivers had geladen, een melding dat windows geen vaste schijf stations kon vinden. Ik heb alle kabels gecontroleerd, en de sata-kabel in de andere aansluiting gedaan op het moederbord, maar hij herkent de harde schijf nog steeds niet. Tevens heb ik allebei de aansluitmogelijkheden van de voedingskabel op de harde schijf geprobeerd (normaal/sata voeding), maar ook dit mocht niet baten. In het bios staat SATA op 'enabled'.
Weet iemand een oplossing voor mijn probleem?