[win32] Enterprise level E-commerce systemen

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

Topicstarter
Ik ben al een kleine 2 weken bezig met het uitzoeken van verschillende e-commerce pakketten, maar ik blijf maar in de 'hotscripts' categorie hangen. Daar zitten een aantal mooie stukken software tussen, maar zijn vaak toch te slecht van kwaliteit dat ze eigenlijk voor een serieuze onderneming van formaat niet echt van toepassing zijn.

Voorbeelden die wel redelijk goed in elkaar zitten (maar nog niet enterprise level zijn):

- X-cart ( www.x-cart.com )
- Digishop ( http://digishop.sumeffect.com/ )

De rest is eigenlijk niet van belang.

Het nadeel van bovenstaande producten is vaak dat ze reeds lange tijd in ontwikkeling zijn, maar de focus ligt daarbij op het toevoegen van features en niet op de algemene kwaliteit. X-cart levert een standaard template mee die bijvoorbeeld qua html uit tabels bestaat terwijl de layout simpel in een DIV style zou kunnen worden gegoten. Ook qua SEO zitten er bij vele pakketen te weinig opties in.

Features die de meeste software wel heeft:

- Groot aantal betalingsgateways
- upselling en crossselling
- send to friend
- express checkout
- multiple provider login and admins
- Shippingstracker
- Order status and print modules

Wat ik eigenlijk zoek is een systeem waar het gehele bedrijf mee kan werken. Dus administratie, order processing, RMA's, product updates, stock, etc.

Maar ik kan dus geen enterprise level pakketten vinden die ik zou kunnen bekijken. Waarom niet? Nou ik heb geen idee hoe ze heten. Welke partijen zoiets fabriceren etc.

Welke providers zijn bij jullie bekend, en welke pakketten zouden jullie af en aanraden?

Ps. Ook ik heb gekeken naar Zencart en OsCommerce, maar beide vallen af. (ik wil wel support).
Ps2. [win32] Omdat de software omgeving binnen het bedrijf win32 is.

edit: F*ck dit moest in SA

[ Voor 3% gewijzigd door megamuch op 13-01-2006 17:30 ]

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:54
p&w->sa

https://fgheysels.github.io/