Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] topicstarter icoontje fout weergegeven

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:52
Normaliter staat er boven een bericht dit mannetje: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/offline.gif (user is offline) of deze: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/online.gif (user is online)

Bij de topicstarter hoort een pijltje erbij te staan, ik krijg echter bovenstaande plaatjes te zien op de grootte van het 'mannetje mét pijltje', dus zo: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/offline.gif en Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/online.gif.

Lijkt me eenvoudig te fixen.

Overigens: Win XP Pro, FF 1.05 1.5 ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Carpento op 13-01-2006 17:53 . Reden: niet 1.05, stomme Carpento, 1.5 is het. ]

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:55

Zoefff

❤ 

Welke template gebruik je? En heb je al een totale refresh gedaan (cache legen)?

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Carpento
Zojuist de buffer (zo heet dat in FF 1.05 1.5) geleegd, gaat nog steeds niet goed. Ctrl+F5 werkt ook niet.

Ik gebruik de standaard template.

In IE gaat het vreemd genoeg wel goed :?

[ Voor 5% gewijzigd door Carpento op 13-01-2006 17:53 . Reden: niet FF 1.05 maar FF1.5 heb ik. ]

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik zou FF eens updaten. ;)

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

• Carpento
Ik moet mn ogen updaten, of mn hersens. Ik heb FF 1.5, niet 1.05. Sorry.

Wat niet wegneemt dat het probleem bestaat, en updaten van de browser hier automatisch gaat, en ik dus de recentste versie heb AFAIK.

Afbeeldingslocatie: http://img189.imageshack.us/img189/5120/foutje5jr.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Carpento op 13-01-2006 17:55 ]

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:32

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
gokje, JS uit staan of krijg je een JS error :)

Icoontje wordt namelijk d.m.v. JS verandert naar een icoontje met pijltje. Alleen bij jou lijkt dat de afmetingen van het nieuwe icoontje wel worden doorgevoerd, maar het icoon zelf niet :)

</gokje hoor, kan er naast zitten>

[ Voor 72% gewijzigd door We Are Borg op 13-01-2006 17:58 ]

• Carpento
Heb het zo staan:

Afbeeldingslocatie: http://img63.imageshack.us/img63/3548/foutje27lp.jpg

JS dus wel aan, maar de getoonde opties allemaal uit. Daar staat echter niks over het vervangen van afbeeldingen bij.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik heb firefox exact hetzelfde ingesteld, dus daar kan het niet aan liggen :)
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/offline_ts.gif & Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/online_ts.gif
Om die 2 plaatjes gaat het, dus het lijkt me echt een gevalletje brakke caching :?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Carpento
Vreemd. Ik heb de buffer toch al een aantal keer geleegd, en ook CTRL+F5 gebruikt. Het is verder ook niet heel storend ofzo, maar toch...

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:33
Je kan de complete Mozilla settings eens weggooien. Er zitten een soort van profielen in, als je een nieuwe maakt heb je misschien wel een kans.

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-11 13:46

Gotiniens

Fairly odd Tim

hmmm
ik heb dit ook gehad mischien toch een bugje in de template of in firefox?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

crisp

Devver

Pixelated

Gotiniens schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 21:52:
hmmm
ik heb dit ook gehad mischien toch een bugje in de template of in firefox?
Eerder een bugje in Firefox (in combinatie wellicht met bepaalde extensies?)
De javascript is correct en het correcte plaatje wordt ook gepreload. Hier in Ff 1.5 onder win2k geen problemen...

Intentionally left blank

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:24

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Beetje offtopic, maar ik vraag het toch: Waarom wordt het plaatje met behulp van Javascript geplaatst/vervangen? Is het niet makkelijker (en overzichtelijker) om dit direct in PHP te doen?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:32

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
toevallig bij je voorkeuren "Gebruik HTTP 304-headers?" aangevinkt :) ?

Gooi ook maar een balletje op: raar probleem namelijk.

Verwijderd

Carpento schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 18:04:
Heb het zo staan:

[afbeelding]

JS dus wel aan, maar de getoonde opties allemaal uit. Daar staat echter niks over het vervangen van afbeeldingen bij.
Ik weet zo niet welke optie het is maar weet voor 99% zeker dat het 1 (of meerdere) van de opties aan moet(en) staan om GoT volledig weer te geven. Moet je ff testen welke het is :P

Hum ff gecheckt maar ik zie bij mijn engelse versie nog een 6e optie staan Change images die dus aan moet staan. Heb Firefox 1.0.7, moet eens een nieuwe downloaden, is dat veranderd dan in nieuwere versies of komt het door een bug in de Ned. vertaling oid?

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

In je plaatje zie ik ook dat je Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/fieldset_ts_closed.gif rood geeft aan dat je de TS bent Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/fieldset_closed.gif is.

Die zal er ook wel aan dat script/in die cache van jouw hangen.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• PierreAronnax
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Glaanieboy schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 23:20:
Beetje offtopic, maar ik vraag het toch: Waarom wordt het plaatje met behulp van Javascript geplaatst/vervangen? Is het niet makkelijker (en overzichtelijker) om dit direct in PHP te doen?
Omdat React niet per bericht weet of de poster het topic heeft geopend. Hier valt wel omheen te werken door zelf een functie aan React toe te voegen, maar via deze manier was het blijkbaar makkelijker.
Overigens is het wel eens als feature-request ingediend, maar voor zover ik weet is die nog toegevoegd.

Pierre - Motormedia.nl - Motor-Forum.nl - Motorshopper.nl - Motormeuk.nl - Motorstek.nl

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

PierreAronnax schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 11:37:
[...]

Omdat React niet per bericht weet of de poster het topic heeft geopend. Hier valt wel omheen te werken door zelf een functie aan React toe te voegen, maar via deze manier was het blijkbaar makkelijker.
Overigens is het wel eens als feature-request ingediend, maar voor zover ik weet is die nog toegevoegd.
Onzin, in list_messages_message kun je gewoon het volgende opnemen:
code:
1
2
3
4
5
{topic_starter_userid == message_poster_userid?}
is_topicstarter icoon
{:}
standaard icoon
{;}

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• PierreAronnax
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Spider.007 schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 16:29:
Onzin, in list_messages_message kun je gewoon het volgende opnemen:
[...]
Toch niet, {topic_starter_id} bestaat alleen in list_messages, en niet in list_messages_message.
(In je voorbeeld gebruikte je {topic_starter_userid}, maar die bestaat nergens)

Na wat experimenteren ben ik er achter gekomen dat als je "Gebruik aparte template voor 1e bericht in een topic" aanzet {topic_starter_id} wél in het 1e bericht beschikbaar is, maar nog steeds niet in de rest.

Bugje?

[ Voor 4% gewijzigd door PierreAronnax op 14-01-2006 17:12 ]

Pierre - Motormedia.nl - Motor-Forum.nl - Motorshopper.nl - Motormeuk.nl - Motorstek.nl

• Carpento
Mijn probleem is intussen opgelost door het profiel op te ruimen. Het plaatje wordt nu weer netjes getoond. Nu heb ik een ander probleem: al mn instellingen terugzetten :P

Waar de fout zit, wss in Firefox dan, maar ik vind het nog steeds vaag...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zie inderdaad dat de topic-variabelen niet in list_messages_message beschikbaar zijn; dat is inderdaad wel redelijk onverwacht :P Volgens de documentatie is het geen bugje

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

We Are Borg schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 17:57:
gokje, JS uit staan of krijg je een JS error :)

Icoontje wordt namelijk d.m.v. JS verandert naar een icoontje met pijltje. Alleen bij jou lijkt dat de afmetingen van het nieuwe icoontje wel worden doorgevoerd, maar het icoon zelf niet :)

</gokje hoor, kan er naast zitten>
Jow, kun je me even laten weten hoe het met je 1000mah Nokia accu is? Kan je e-mail adres nergens vinden en je komt niet meer in het topic. Das daarom even hier ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

crisp

Devver

Pixelated

iig niet reproduceerbaar hier, dus ws geen bug...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.