Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Access Windows Performance Monitor counters from Java
Zou je ook wellicht een hint kunnen geven hoe?
Dit komt in de buurt, maar het is wel afhankelijk van die NSClient. Ik zou het het liefst zonder willen doen.
Ik ben nu aan het stuntelen door een commandline tool (pslist) de gegevens op te laten vragen, maar mijn voorkeur gaat uit naar een echte Java API...
je kan je app dus net zo goed in c++ c# of VB (of iets dergelijks) maken, want het grote voordeel van java (OS onafhankelijkheid) is nu weg
misschien is het slimmer om een apparte app te maken die die data uitleest, en deze data ergens opslaat (file, db oid) zodat jij met je java app nog steeds OS-onafhankelijk bezig bent
[ Voor 33% gewijzigd door BasieP op 13-01-2006 16:04 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
nee.Deddiekoel schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:01:
Zou je ook wellicht een hint kunnen geven hoe?
de hint kwam geloof ik niet over
Dat vind ik niet het grote voordeel van java. Ik denk dan eerder aan schonere (managed code). Als de taal dus een keuze is zou ik in dit geval om dezelfde motivatie voor .Net gaan.BasieP schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:03:
want het grote voordeel van java (OS onafhankelijkheid) is nu weg
Reageer dan gewoon niet
.edit: En reageren op het modbeleid doe je maar via mail
[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 13-01-2006 18:34 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Ik weet dat ik hier niet op in moet gaan maar denk je serieus dat ik nog niet met google aan de gang ben geweest? Dat jij weet wat je zoekt en daarom met Google direct uit de voeten kunt betekent niet dat anderen dat ook kunnen.Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 22:05:
Ik reageerde niet op het "modbeleid". Ik gaf toelichting waarom ik zo kort door de bocht reageer op een "google vraag".
[ Voor 5% gewijzigd door Deddiekoel op 28-04-2006 19:51 ]