Toon posts:

[Movie] Droogijs ala Waus

Pagina: 1
Acties:
  • 653 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor het eerst een vid inelkaar gezet. Ben trots op resultaat :P

Deze run is van een jaar terug en was de 2e x dat ik in aanraking met droogijs kwam. Omdat de winchester cold bugged was moest er maar wat meer aceton in zodat de base warmer werd.
Uiteindelijk 3209mhz, voor een winchester rete snel :(

Voor de mensen die zich dus afvragen hoe werkt droogijs nou.

Zo dus:
http://s51.yousendit.com/...RKEFXOL6PIJ21OEL406HQEBMF

En ja, wat doe je met 12 kilo droogijs en een 9800pro die je ineens de geest geeft :P en waar je niets mee kan! hahaha
(en dont blame me, op de heerlijke muziek ;))

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 18:18 ]

• tiescarbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-04-2024
Ben hem nu aan downloaden. :)
Klinkt iig allemaal heel gaaf ben altijd al benieuwd naar geweest >:)

Verwijderd

Dude, die muziek :X ;)

Wel een grappig filmpje. Op 't einde gooien jullie dat DI in een fontein? Was het nog een grote hoeveelheid? Geeft precies wel een leuk effect.

Wat was trouwens de bedoeling van de videokaart in het droogijs steken?

• tiescarbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-04-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:04:
Dude, die muziek :X ;)

Wat was trouwens de bedoeling van de videokaart in het droogijs steken?
Die muziek is juist mooi _/-\o_

Maar idd wat is de bedoeling van die kaart. En dan vooral op het einde.
Eerst houden jullie hem onder de kraan zodat er water in de fan zit ofzo en dan stoppen jullie hem weer terug. 8)7

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07-2025
Hmm, niet echt proffesioneel zonder handschoenen,
maar goed als jullie risico op vrieswonden niet erg vinden.

U vraagt, wij antwoorden.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-02 11:46
MeMoRy schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:29:
Ervaringsdeskundige? :+

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
* BasieP vind het filmpje best grappig, maar (no offence) jullie komen idd over als stel pubers die zich moeten bewijzen door zo stom mogelijk te doen.. :/

zoals hierboven dus al gezegt: zonder handschoenen, spul in je mond etc.

offtopic:
en die muziek is ook niet echt mijn smaak :/

[ Voor 4% gewijzigd door BasieP op 13-01-2006 16:01 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
Tsjah.. ik vind het puber achtig om iets te doen wat nou juist totaal overkill is. brandwonden? spul is gemakklijk aantal seconden beet te houden hoor.

Normaal bench ik heel anders... maar dit was een avond fun.. cker omdat je na 1 uur al merkt dat je nergens gaat komen!

Btw, hetgeen wat gedaan moet worden doe ik goed en dat kan ik uit ervaring zeggen.... mag je geen lol hebben ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 16:10 ]

• Extera
  • Laatst online: 05-05-2025
Extera gokt dat Waus en de muziek iets met elkaar te maken hebben....

downloaden die zooi :D

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
tiescarbo schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:13:
[...]

Die muziek is juist mooi _/-\o_

Maar idd wat is de bedoeling van die kaart. En dan vooral op het einde.
Eerst houden jullie hem onder de kraan zodat er water in de fan zit ofzo en dan stoppen jullie hem weer terug. 8)7
Om het effect te geven hoe alu in dat geval de heatspreader het uitgilt onder die tempraturen :)

• Extera
Placid K - G Member

_/-\o_ voor de keuze van nou net dat nummer bij dit filmpje

Verwijderd

Topicstarter
Als het aan mij lag dikke terror... maar dan zet iedereen het geluid uit vandaar placid k :P

Verwijderd

Dudes, kom op, hoe kansloos 8)7 |:(

Verwijderd

MeMoRy schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 15:29:
Krijgen we die discussie weer, voor de zoveelste keer? :O

Verwijderd

Topicstarter
jou 3800 op 2900mhz is kansloos.

• DualDevil
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:59

DualDevil

Venice 3000+ @ 9x324=2916Mhz

Lol jongens kom op, niet zo kinderachtig gaan doen. Het geeft toch leuk de werking weer? Je mag aannemen wat je handig vind en vergeten wat neit oke? Niet zo zeuren guys, hij is toch lekker bezig.

| AMD S939 3000+ @9x324 Mhz=2916 Mhz| Asus A8N-E | PCI-E Sapphire X800 GTO2@X850(XT PE nog niet) | Twinmos 1024x2 CL 2.5 PC3200 | Antec TX 1050B (+500 watt modulaire PSU) | Thermaltake Big Typhoon | Logitech G-15 | Logitech MX-510 Gaming mouse|

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
|:( Die muziek zuigt dus.. |:(
Geef mij maar Bloodhound Gang

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
"Moet je horen gek! " :Y)

Hoe heet die plaat in het begin van het filmpje? :)

verder toffe actie!

• Extera
Extera schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:25:
Placid K - G Member

_/-\o_ voor de keuze van nou net dat nummer bij dit filmpje
zo heet dat plaatje

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:01

sapphire

Die-hard pruts0r

OMG wat een stel kleuters hier ( en ik kan het weten).
Kennen jullei eht spreekwoord "spreken is zilver, zwijgen is goud" ?
Als je de muziek niet leuk vind, zet je je geluid uit ofzo ipv hier te gaan miepen.
En als je je zorgen maakt over de veiligheid van Waus mail z'n moeder ofzo maar het lijkt me dat hij oud en wijs genoeg is om zelf te weten wat hij wel en neit doet.

Gabriël AM5

Verwijderd

wat is dat goedje wat je in die cilinder giet (dat kleine flesje ;))

en waarom een athlon ipv die pentium m

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 16:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Run is van een jaar terug vandaar met ahtlon.. En het "goedje" is aceton. Dit zorgt voor de goede geleiding van koper naar droogijs!

• Vandread
Grappig dat in een ander topic JVLK zelfs zegt dat je juist moet oppassen met handschoenen omdat het daar juist invriest en op je blote handen door de relatief hoge temp van je handen het eraf loopt :+

Ben het dus met Sapphire eens ^^ maaruh waarom heb je mijn quote weggehaald uit je sig :'( hehe

Filmpje had ik al tijdje terug gezien :P gewoon beetje lol hebben en prutsen, prima toch!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Lache filmpie hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad. zo dacht ik er dus ook over joost.
Ik geef gewoon aan dat je prima lol kunt hebben. en daarnaast ook nog kan benchen. Ik had ook een vid kunnen maken met "trance" (bah) en alleen de "normale" stukjes erin kunnen zetten. Dan had je niemand gehoord. Ik laat juist zien wat iedereen doet. Jort blaast er een fles mee op. Peter koelt zijn bier ermee.. so who cares. :)

Kinderachtig als je hier tegenreacties op gaat geven

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 17:01 ]

Verwijderd

Zal ik de boel maar even opvrolijken :P

Het is imo echt een uber vet filmpje :9 Zo zou een OC'avond er bij mij dus ook uitzien ongeveer.

En over de muziek. Is ook wel mijn stijl maar dat is ieders smaak ;)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:17

Epsilon

Jonges jonges jonges, wat gaan sommige mensen toch weer in op onnodige dingen.

Muziek, tja niet mijn keuze maar dat heeft helemaal geen toevoeging om het hier te melden.
Veiligheid. Handschoenen zijn echt niet nodig als je met DI werkt. In je mond is je eigen probleem ;).

Vrieswonden krijg je echt niet als een stukje zo los vast pakt. Als je knijpt wel ja, want dan zit er geen gas meer rond het het stukje DI.

Leuk filmpje, had hem al gezien :)

Verwijderd

Leuk filmpje, vooral dat laatste als jullie dat droogijs weggooien :P . Mag van mij part wel vaker gebeuren, hardcore in zo'n movie :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:36:
[...]

jou 3800 op 2900mhz is kansloos.
jouw

;)

• Syngrow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-11-2025

Syngrow

Framerate is life

Kansloos ben je idd

Mooi filmpje waus :)

enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hier stond iets anders

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 18:19 ]

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-01 09:36
zonde dat ik zo'n leuk filmpje niet heb kunnen zien :P
naja ik krijg het wel over msn dan :)

jmmr hoor dat er toch nog zoveel kindjes op GoT rondlopen.

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-01 07:36

DesertShooter

Afgekickt

Leuk filmpje wouter :)

(succes met je aankomende DI sessie ;) )

Verwijderd

DesertShooter schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 18:24:
Leuk filmpje wouter :)

(succes met je aankomende DI sessie ;) )
Ik had gehoopt op LN2 :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 18:35 ]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Een geintje op z'n tijd moet kunnen. En er is toch al veel te weinig extreme koeling hier in doc te vinden, dus laten we het gewoon gezellig houden met z'n allen :)

Verwijderd

Wrom doet iedereen zo serieus . . . . ik post gewoon: "dudes, hoe kansloos" omdat ik dit niet echt als die hard overclocken zie, maar meer een beetje lol trappen.

Vervolgens ben je gelijk op je *** getrapt, en ga je mij aanvallen . . . waar ik overigens helemáál niet mee zit, vandaar ook mijn reply met een knipoogje.

Naja, #care, ik zal mn mond verder maar houden 8)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zeg ook nix ;) als je dit al ziet, ben ik daar lol aan het trappen ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/4442phpnpayP9.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 19:10 ]

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Twynn schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 18:35:
Een geintje op z'n tijd moet kunnen. En er is toch al veel te weinig extreme koeling hier in doc te vinden, dus laten we het gewoon gezellig houden met z'n allen :)
Vind je eht gek, post iemand wat word ie afgezeken. En dit is niet de eerste keer toen emt JVLK en z'n LN2 ook.
ja dan zou ik ook lekker GoT links laten liggen :(

Gabriël AM5

• MeMoRy
  • Laatst online: 17-07-2025
sorry hoor, ik wist ook niet dat mijn reactie dit tot gevolg zou hebben. Ik heb met droogijs moeten werken voor theater. Daar waren ze heel strikt met veiligheidsvoorschriften i.v.m. verzekering en vergunningen. In principe is het namelijk zo dat je bijna altijd H2O op je handen hebt en dat je dus vast kan vriezen. Met veel droogijs is de temperatuur van je handen echt niet genoeg.

Maar verder origineel filmpje, vooral het laatste dan. Eerste had ik al wel eens gezien ;)

U vraagt, wij antwoorden.

• El Snorro
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 18:42:
Ik zeg ook nix ;) als je dit al ziet, ben ik daar lol aan het trappen ;)
[afbeelding]
Ik zie fotobucket.com bandwith exeeded ;)

lollig >:) ;)

pic doet het weer :)

[ Voor 6% gewijzigd door El Snorro op 13-01-2006 19:13 ]

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

ff mijn ervaring als chemicus met droogijs en vloeibare stikstof..... droogijs kan je in je blote handen onbepaald lang vasthouden zolang het maar niet hetzelfde stukje huid beslaat. mijn record is dan ook 15 minuten maar dat was meer omdat het stukje weg was. Idem voor LN, ik heb mijn vingers ondergedompeld en indien je het giet en het spettert op je handen, dan voelt het hooguit aan alsof je een vuurwerk-sterretje vasthoudt.

Ik ben dus van mening dat je absoluut kan overdrijven met veiligheidsvoorschriften extrapoleren.

• TheZeroorez
  • Niet online
_/-\o_

En niet zeiken op die muziek, smaken verschillen. Ook staar er nog no blame onder...

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:29
Ecteinascidin schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 19:29:
ff mijn ervaring als chemicus met droogijs en vloeibare stikstof..... droogijs kan je in je blote handen onbepaald lang vasthouden zolang het maar niet hetzelfde stukje huid beslaat. mijn record is dan ook 15 minuten maar dat was meer omdat het stukje weg was. Idem voor LN, ik heb mijn vingers ondergedompeld en indien je het giet en het spettert op je handen, dan voelt het hooguit aan alsof je een vuurwerk-sterretje vasthoudt.

Ik ben dus van mening dat je absoluut kan overdrijven met veiligheidsvoorschriften extrapoleren.
Is toch zelfde als bij de dokter voor de wratten krijg je ook -150*C zeker tegen je aan, het brand gewoon.

• El Snorro
Filmpje gezien, leuk hoor, muziek is ook best mijn stijl!

Jammer dat er geen DI bom inzit mjah volgende keer dan he wouter ;)

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:55

Bever!

3

whahaha schitterend flmpje _o_ :D
lekker deuntje ook!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:03
Hahaha geweldig jongens, zo zie je die filmpjes niet vaak _/-\o_ Goeie muziek, beetje humor en een leuk resultaat. En wat boeit het, zonder handshoenen etc? :? Maar hebben jullie die buis op de CPU ook zelf gelast? En wanneer komt jullie DIY filmpje? :P

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

sapphire schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 18:44:
[...]

Vind je eht gek, post iemand wat word ie afgezeken. En dit is niet de eerste keer toen emt JVLK en z'n LN2 ook.
ja dan zou ik ook lekker GoT links laten liggen :(
Precies, Afzeiken en het allemaal beter weten zijn sommige op GOT enorm goed in en op de frontpage is het nog een tikkeltje erger.

Verwijderd

Even off-topic, maar waarom is hier in eens alles vet gedrukt?

Verwijderd

Willen jullie wat ontploffingen zien met Dice en Ln²?

eventjes men hdd afloeren, ln² heb ik zeker (8>

uploading ln² filmpje met a big bang, en een flesje met droog ijs :D

edit:

geen gezaag aub!!!!! :X (i know the risks, heb al 20 tal bommen gemaakt :P )

http://www.belgium-coolingsolutions.be/Pics/ln%25B2bomb.wmv

http://www.belgium-coolingsolutions.be/Pics/droogijs2.WMV

ln² can crack your balls :Y)

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/jortcollijn/tennisball_cracked.JPG

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 21:38 ]

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

JVLK schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 20:35:
[...]

Precies, Afzeiken en het allemaal beter weten zijn sommige op GOT enorm goed in en op de frontpage is het nog een tikkeltje erger.
Frontpage, pfff het enigste wat ze daar kunnen is zeiken "dat kan ik ook als ik gesponsord/genoeg geld heb " en "wat is eht nut hiervan tis neit eens stabiel" dus die reacties lees ik niet eens meer bij OC artikelen.

@ Jort- : Wahahahahahaha, dat accent van dat DI filmpje. sorry maar dat klinkt echt te grappig :P
En dat 2e filmpje is echt te prutserig, dat het puur humor word. Sorry ik bedoel er verder neits mee maar ze zijn echt té grappig :+

Serieus dit topic moeten de modjes echt open laten onder hem mom van DOC DI/LN2 humor :D

* sapphire denkt aan eht filmpje van THG waarbij ze met zwaar geisoleerde bekers LN2 en handschoenen en pakken lopen, en dan aan JVLK die met een blotehanden een afgezaagde Spa fles pakte op z'n sokken 8)

[ Voor 3% gewijzigd door sapphire op 13-01-2006 22:38 ]

Gabriël AM5

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

sapphire schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 22:38:
[...]

* sapphire denkt aan eht filmpje van THG waarbij ze met zwaar geisoleerde bekers LN2 en handschoenen en pakken lopen, en dan aan JVLK die met een blotehanden een afgezaagde Spa fles pakte op z'n sokken 8)
http://www.teampuss.com/jvlk/small.wmv :P

[ Voor 81% gewijzigd door JVLK op 13-01-2006 23:01 ]

Verwijderd

LOL te bangelijk, die sokken :D

hehe dankuwel sapphire 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2006 01:12 ]

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-01 14:19

HeepH

Dope Rapper

Vandread schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 16:56:
Grappig dat in een ander topic JVLK zelfs zegt dat je juist moet oppassen met handschoenen omdat het daar juist invriest en op je blote handen door de relatief hoge temp van je handen het eraf loopt :+

Ben het dus met Sapphire eens ^^ maaruh waarom heb je mijn quote weggehaald uit je sig :'( hehe

Filmpje had ik al tijdje terug gezien :P gewoon beetje lol hebben en prutsen, prima toch!
ja das met ln2, das net iets anders dan droog ijs, het scheelt namelijk zo'n 100 graden ;)
sapphire schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 22:38:
[...]

Frontpage, pfff het enigste wat ze daar kunnen is zeiken "dat kan ik ook als ik gesponsord/genoeg geld heb " en "wat is eht nut hiervan tis neit eens stabiel" dus die reacties lees ik niet eens meer bij OC artikelen.

Serieus dit topic moeten de modjes echt open laten onder hem mom van DOC DI/LN2 humor :D

Verder heeeeleeeemaal eens met Saffie hier ;) top-topic , leuke filmpjes, en waus is een van de weinige (er zijn een aantal andere, die ik niet noem, omdat ik er dan toch weer een aantal vergeet) die lekker doc bezig is dit jaar. (alle andere weten het wel van zichzelf :))

Blote handen een tuinschep, en een koker van papier, echte mannen :D biertje en wat humor nou wat wil je nog meer :D

[ Voor 54% gewijzigd door HeepH op 14-01-2006 01:30 ]

http://specs.tweak.to/16495

Verwijderd

lijpe shit jongens jammer van die reacties van sommige mensen op de 1e pagina maar daar kun niks tegen doen. en btw bij harde koeling hoort harde muziek :P

• Shuisman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Laatst (een jaar geleden ofzo), ook zootje flessen opgeblazen, is wel flink hard...

http://members.home.nl/sg...ntaflesCO2ontploffing.avi

Opzich best wel een cool filmpje :P

[ Voor 11% gewijzigd door Shuisman op 14-01-2006 13:31 ]

• DualDevil
  • Laatst online: 10:59

DualDevil

Venice 3000+ @ 9x324=2916Mhz

SHuisman schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 13:23:
Laatst (een jaar geleden ofzo), ook zootje flessen opgeblazen, is wel flink hard...

http://members.home.nl/sg...ntaflesCO2ontploffing.avi

Opzich best wel een cool filmpje :P
Da's echt totaal 100% offtopic trouwens...die hard cooling... }:O Kijk fun op computerkoeling oke maar om hier nu zelfbrouwsels en vuurwerk te posten? misschien in iets leuks in stuffis generalis oid.? :Y)

| AMD S939 3000+ @9x324 Mhz=2916 Mhz| Asus A8N-E | PCI-E Sapphire X800 GTO2@X850(XT PE nog niet) | Twinmos 1024x2 CL 2.5 PC3200 | Antec TX 1050B (+500 watt modulaire PSU) | Thermaltake Big Typhoon | Logitech G-15 | Logitech MX-510 Gaming mouse|

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mooie waus :Y)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
Het filmpje is expired :P

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

• empy
  • Laatst online: 13:52

empy

Rijdt rondjes

als je wilt kan ik deze wel hosten, heb een eigen server, mail em maar naar me toe, mijn e-mail staat in m'n profiel :)

• Vandread
Heephstan schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 01:20:
[...]
ja das met ln2, das net iets anders dan droog ijs, het scheelt namelijk zo'n 100 graden ;)
was meer in relevantie tot memory zijn post:
[rml]MeMoRy in "[ Movie] Droogijs ala Waus"[/rml]

• gambr0
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-01 12:02
Ik heb alle filmpjes al gezien, behalve het filmpje waarmee het topic gestart is :(.
Pagina: 1