Stel je onderstaande functie voor. (Her en der versimpeld, maar dit is de basis)
In de uiteindelijke output moet FOUT links uitgelijnd moet worden, en GOED rechts.
Dit probeer ik in dezelfde functie(in bovenstaand voorbeeld eruit gehaald) te doen middels:
en verschillende varianten. Waaronder gewoon .Attributes.Add() e.d. Geen van allen werken.
De MSDN geeft bij mij het volgende aan.
en bij Attributes.Add
Weet iemand hoe ik een css-class aan het uiteindelijke label kan hangen? Ogenschijnlijk geeft alle documentatie een simpel oplossing in de vorm van Attribute.Add() alleen dit geeft zoals gezegd geen resultaat.
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| private void CreateRadioBars(RadioButtonList control) { for(int i=0; i <5;i++) { ListItem RadButton = new ListItem("", i.ToString()); if(i==0) { RadButton.Text = "FOUT"; } if(i==4) { RadButton.Text = "GOED"; } control.Items.Add(RadButton); } } |
In de uiteindelijke output moet FOUT links uitgelijnd moet worden, en GOED rechts.
Dit probeer ik in dezelfde functie(in bovenstaand voorbeeld eruit gehaald) te doen middels:
C#:
1
| RadButton.Attributes.CssStyle.Add("text-align","left"); |
en verschillende varianten. Waaronder gewoon .Attributes.Add() e.d. Geen van allen werken.
De MSDN geeft bij mij het volgende aan.
code:
1
2
| [C#]
public CssStyleCollection CssStyle {get;} |
en bij Attributes.Add
code:
1
2
3
4
5
| [C#] public void Add( string key, string value ); |
Weet iemand hoe ik een css-class aan het uiteindelijke label kan hangen? Ogenschijnlijk geeft alle documentatie een simpel oplossing in de vorm van Attribute.Add() alleen dit geeft zoals gezegd geen resultaat.
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored