Toon posts:

Proxy programma's

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag mensen,

Ik ben op zoek naar proxy programma's waarmee je het IP overneemt van proxyserver die je invult.
Nu ben ik tevens wel een paar van die programma's tegen gekomen freeware/shareware dat vind ik geen probleem dan.
Maar ik heb nooit of zelden een snelle proxy server.

Mijn vraag is dan ook weten jullie misschien nog proxy programma's om je IP mee teverbergen.
Bijv: Hide IP "daarmee kan ik als het waren mijn ip verbergen en het IP overnemen van een andere proxy"
Alleen dat ik dan verbinding maak met een snelle proxy programma

Of weten jullie snelle proxy's die ik gewoon manual kan invoeren.

Ik heb deze nodig om van IP tewisselen en om zo beter anoniem teblijven.
Nu ben ik wel op de hoogte dat de proxyserver wel alles in de gaten heeft wat ik doe maar dat vind ik dan nog niet zo heel erg.

Het mag Freeware en Shareware zijn.

Ik heb zelfs ook even op google gekeken maar daar krijg ik alleen maar niet geldige proxy's of echt onwijs langzaam.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
100% Anoniem zijn is eigenlijk niet mogelijk. Als je echt anoniem wilt blijven, moet je internetten vanuit een internet cafe o.i.d. Vanaf je eigen inbel- kabelaccount ben je altijd te traceren.

Maar goed, je kunt Proxomitron gebruiken om snel van proxy's te wisselen. Maar je moet zelf proxyservers invullen. En anonieme proxyservers zijn nauwelijks te vinden.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
Noork schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:36:
100% Anoniem zijn is eigenlijk niet mogelijk. Als je echt anoniem wilt blijven, moet je internetten vanuit een internet cafe o.i.d. Vanaf je eigen inbel- kabelaccount ben je altijd te traceren.

Maar goed, je kunt Proxomitron gebruiken om snel van proxy's te wisselen. Maar je moet zelf proxyservers invullen. En anonieme proxyservers zijn nauwelijks te vinden.
zelfs dan ben je te traceren domv camera of iets dergelijks :)

Maar mag ik zo beleeft zijn om te vragen waarom je zo anoniem wil blijven?

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat mij niet om het 100% anoniem tezijn.
Het gaat mij erom dat als ik naar een website gaat dat deze mensen dan niet mijn IP kunnen zien.
Maar juist het IP van een proxy server.
Dus stel mijn ip is : 11.22.33.44 : 88
Proxy server ip is : 55.66.77.88 : 99

Dat ik dan de snelheid aan neem van de proxy server en dan het IP van de proxy server overneem dus als ik dan inlog op een website ze niet mijn IP detecteren maar het van de proxy server.
Noork schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:36:

Jah als ik het dan goed begrijp gaat dat toch gewoon viajah.
IE/ internet opties / verbinding / lan / en daar de proxy aan zetten en IP invullen.

Weet jij of er misschien nog meer van dit soort programma's zijn ?
Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
andreict schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:38:
[...]

zelfs dan ben je te traceren domv camera of iets dergelijks :)

Maar mag ik zo beleeft zijn om te vragen waarom je zo anoniem wil blijven?
Natuurlijk das geen probleem

Ik speel een online webbased spelletje genaamd Kings Of Chaos "KoC".
Bij dit spel moet je zoveel mogelijk soldaatjes hebben.
Je moet daar voor klikken als het waren..voor iedere klik die je krijgt krijg je dan 1 soldaatje terug.
Maar je mag maar een aantal kliks op je eigen IP hebben.
En als je dan gebruikt maakt van een proxy dan veranderd je IP aderess in dat van die proxy en daardoor kun je weer een aantal keer klikken.

Ik hoop dat dit voldoende is en dat jullie misschien nog programma's voor mij weten.

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:42
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:43:
[...]

Je moet daar voor klikken als het waren..voor iedere klik die je krijgt krijg je dan 1 soldaatje terug.
En als je dan gebruikt maakt van een proxy dan veranderd je IP aderess in dat van die proxy en daardoor kun je weer een aantal keer klikken.

Ik hoop dat dit voldoende is en dat jullie misschien nog programma's voor mij weten.
Als je op een uni oid zit dan kun je natuurlijk ook naar het dichtsbijzijnde computerlokaal gaan en dan per computer inloggen en klikken. Scheelt een hoop proxy gezoek :)

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je hebt helemaal geen programma's nodig, jij hebt anonieme proxies nodig. En die zijn schaars. Als ze er al zijn, zijn ze weer binnen een uurtje offline. Op Google zijn ze wel te vinden, maar 99 v.d. 100 proxies werkt vaak niet meer of geeft gewoon je echte IP adres door. Ik heb dit ook eens uitgetest. Dit lijkt me een kansloos project.

[ Voor 3% gewijzigd door Noork op 13-01-2006 11:48 ]

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:43:
[...]

cheater >:)

Is het niet zo dat je inlogt moet zijn bij die spellen met username en wachtwoord? zouden ze niet kijken naar tikken per username wachtwoord ipv ip?

Verwijderd

Topicstarter
Stubby schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:47:
[...]

Als je op een uni oid zit dan kun je natuurlijk ook naar het dichtsbijzijnde computerlokaal gaan en dan per computer inloggen en klikken. Scheelt een hoop proxy gezoek :)
Ik heb dat op school al geprobeerd maar dat werkte tevergeefs niet omdat ik de hele dag in het zelfde lokaal zit en dus niet van proxy kan wisselen omdat er beveiliging inzit.
Noork schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:48:
Je hebt helemaal geen programma's nodig, jij hebt anonieme proxies nodig. En die zijn schaars. Als ze er al zijn, zijn ze weer binnen een uurtje offline. Op Google zijn ze wel te vinden, maar 99 v.d. 100 proxies werkt vaak niet meer of geeft gewoon je echte IP adres door. Ik heb dit ook eens uitgetest. Dit lijkt me een kansloos project.
Ik heb al 2 proxy programma's maar die werken niet echt resend snel ik zoek namelijk meer snelle proxy's en ik heb ze maar nodig voor ongeveer 20 minuten dus als je misschien iets weet graag

Verwijderd

Topicstarter
andreict schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 11:50:
[...]

cheater >:)

Is het niet zo dat je inlogt moet zijn bij die spellen met username en wachtwoord? zouden ze niet kijken naar tikken per username wachtwoord ipv ip?
Neeuh ik ben geen cheater.
Je mag met meedere IP's inloggen op je eigen account alleen mag je dan niet op nog iemand ze account in loggen.
Maar ik login alleen in met me eigen IP.
Het gaat hier meer om de zogenaam de kliks die je doet en dat doe je buiten de website om.
Dus ik doe alles legaal volgens de regels.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Aan valsspelen gaan we niet meehelpen; daarnaast is je vraag erg eenvoudig zelf op te lossen door te zoeken naar betaalde anonymizers; deze zijn vaak wel snel :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.