Ik ben op zoek naar een programma dat het zelfde kan als MSN onder windows: chatten met beeld en geluid met een contactpersoon. Hoewel programma's als Kopete tegenwoordig wel de webcam kunnen gebruiken en laten zien, kunnen ze nog niet het geluid kunnen doorgeven. Althans, niet de programma's die ik ken.
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik zoiets wel kan doen. Het is geen eis dat het met MSN samenwerkt, maar er moet wel een windows versie of een compatible windows programma zijn. Heeft iemand suggesties?
Als er meerdere opties zijn: mijn voorkeur gaat uit naar iets KDE achtigs.
Tips hoe je MSN messenger zelf onder wine geinstalleerd krijgt mogen natuurlijk ook, hoewel ik een 'native' oplossing prefereer :-) Dat is tot op heden niet gelukt (fout "1601").
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik zoiets wel kan doen. Het is geen eis dat het met MSN samenwerkt, maar er moet wel een windows versie of een compatible windows programma zijn. Heeft iemand suggesties?
Als er meerdere opties zijn: mijn voorkeur gaat uit naar iets KDE achtigs.
Tips hoe je MSN messenger zelf onder wine geinstalleerd krijgt mogen natuurlijk ook, hoewel ik een 'native' oplossing prefereer :-) Dat is tot op heden niet gelukt (fout "1601").
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant