Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 11:38
Pocket Loox T800

De Pocket Loox T810 (zonder camera) wordt geshipped vanaf 15 juli 2006 en de Pocket Loox T830 zal vanaf 3 juli 2006 worden geshipped. Beide devices zullen op 3GSM op 13 februari officieel aangekondigd worden. De Pocket Loox T series zijn de eerste Pocket PC Phone devices van Fujitsu Siemens. De devices bezitten GSM en UMTS mogelijkheden en daarnaast ook Wireless LAN (802.11b /g) en Bluetooth (2.0). Het QWERTY keyboard is uiteraard ideaal om e-mailtjes of SMSjes te typen. De T series zal worden geleverd met de mogelijkheid tot push e-mail (AKU2) en dus Windows Mobile 5.0 Pocket PC Phone edition. Naast al dit moois beschikken beide modellen ook nog eens over een GPS ontvanger (SiRFIII). De T830 heeft een geïntegreerde 2.0 MegaPixel VGA camera om foto's en video's op te nemen maar biedt tevens de mogelijk tot video telefonie via UMTS. Het geheugen bestaat uit 128MB ROM en 64MB RAM.

De devices zullen zeer compleet geleverd gaan worden: een cradle, twee stylussen, usb sync kabel, ac adapter, stereo headset en natuuarlijk alle standaard Microsoft software. Ook zullen er verschillende accessoires op de markt worden gebracht voor deze modellen. Denk hierbij aan SD kaartjes, batterijen, (lederen) cases, extra cradles en stroom kabels.

nieuws en plaatjes van de 3gsm beurs van de mobile-review.com website

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/exhibition/image/2006/3gsm/wm-simb-lin/1735.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/exhibition/image/2006/3gsm/wm-simb-lin/1739.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/exhibition/image/2006/3gsm/wm-simb-lin/1737.jpg
  • 240-by-240-pixel display
  • Windows Mobile 5.0 Phone Edition
  • 416 MHz XScale processor
  • 64 MB of RAM and 128 MB of Flash ROM for storage
  • UMTS
  • Wi-Fi (802.11b/g)
  • Bluetooth 2.0
  • SirfStar III GPS receiver
  • two different cameras -- one VGA and another 2 megapixel
  • 12.6 cm by 6.4 cm by 2.1 cm
  • 190 g

[ Voor 91% gewijzigd door Dalma op 22-02-2006 23:19 ]

• Dalma
begintopic wordt al naar gelang (gelet op nieuws) aangepast!

moet zeggen, eindelijk een toestel waar ik lange tijd op zat te wachten. Eerst dacht ik dat de mio a701 mij het een en ander zou brengen, maar helaas was de mio niet helemaal compleet, miste namelijk wifi.

Deze FS Loox heeft dus in principe alles..

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:04

PnD

like in Pinda ^_^

Wow, zover ik weet het eerste compacte apparaat met "alles erin"!
Wifi, GPS, Bluetooth, GSM, UMTS..

Wat ik persoonlijk jammer vindt is het toetsenbordje, ik heb liever een groter scherm..

Het gaat nog wel erg lang duren voordat hij er is :( Juli :(

Verwijderd

...effe aanklampen in dit topic met dit zo op het eerste gezicht, dappere apparaatje. Jammer dat we nog tot juli (als ze dat al gaan halen) moetern wachten.
They did confirm, however, the Pocket PC Phone is currently under development. It is supposed to be unveiled as the Fujitsu-Siemens Pocket Loox T800 next March at the CeBIT 2006 show in Munich, Germany.
[bron: http://www.pdalive.com/showarticle.php?threadid=10333 ]

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 19:24 ]

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

240x240 :{ Lekker, een high-end pda met een gsm-resolutie.....

Als je geen gsm-functie nodig hebt (wie wel? iedereen heeft toch al een gsm?) dan kun je imo bijv. beter een goedkopere Acer N311 kopen met ruim 5x zoveel pixels WIFI, Bluetooth. Dan heb je in ieder geval wel iets aan het pda-deel van het apparaat.......

[ Voor 69% gewijzigd door Mooody op 13-01-2006 19:29 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Mooooody schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 19:25:
240x240 :{
Lekker, een high-end pda met een gsm-resolutie.....
tja... das dan we lweer jammer, terwijl ie verder zo lekker compleet is. Ze hadden het toetsenbord mogen weglaten en het scherm op 320x240 mogen maken (als de Mio A710 zeg maar...). Dan was het echt een toppertje geweest IMHO (of EN toetsenbord EN 320x240 scherm :9~ ..maar dan wordt ie wel weer wat lomp.. ).
De Mio A710 lijkt mij wel handzamer zo op het eerste gezicht....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 19:49 ]

Verwijderd

De ETEN G500 is ook zeer aantrekkelijk:
http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=176e903

Verwijderd

Dalma schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 10:37:

moet zeggen, eindelijk een toestel waar ik lange tijd op zat te wachten. Eerst dacht ik dat de mio a701 mij het een en ander zou brengen, maar helaas was de mio niet helemaal compleet, miste namelijk wifi.
Het is nog niet zeker of de mio a701 geen wifi heeft. De taiwanese mio a700 heeft wel wifi dus misschien de a701 ook wel. En de mio a701 zou rond 15 februari al op de europese markt moeten zijn

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 21:24 ]

• Dalma
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 21:20:
[...]

Het is nog niet zeker of de mio a701 geen wifi heeft. De taiwanese mio a700 heeft wel wifi dus misschien de a701 ook wel. En de mio a701 zou rond 15 februari al op de europese markt moeten zijn
100% zeker geen wifi..lees hieronder email van mio europe op mijn wifi vraag:

Dear Mr.,

The Mio A701 does not have wi-fi, but does have Bluetooth.

Kind Regards,
Mio Technology Europe

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-10 11:17

S1W

Nog een artikeltje over de nieuwe Loox series.

En nog een plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.brighthand.com/images/FS_T800_1_L.jpg
Mooooody schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 19:25:
240x240 :{ Lekker, een high-end pda met een gsm-resolutie.....

Als je geen gsm-functie nodig hebt (wie wel? iedereen heeft toch al een gsm?) dan kun je imo bijv. beter een goedkopere Acer N311 kopen met ruim 5x zoveel pixels WIFI, Bluetooth. Dan heb je in ieder geval wel iets aan het pda-deel van het apparaat.......
Ehm... wie zegt dat het alleen een PDA is? Ik vind het juist erg prettig om niet met 2 apparaten rond te huppelen (of 3 als je de losse BT GPS ontvanger meerekent).

[ Voor 60% gewijzigd door S1W op 17-01-2006 13:15 ]

• Dalma
ik denk dat de knoppen op de loox wat stijlvoller hadden gekund, MAAR

in deze gaat functionaliteit boven uiterlijk. Heb nu een imate jam, en ik baal dat er geen toetsenbord op zit (natuurlijk ook geen wifi en gps).

Lange tijd zat ik te denken om een kjam te halen, maar het irriteerde me ook altijd met de imate jam en mijn bluetooth gps dat het niet altijd 100% werkte en je moet altijd in de auto van die dubbele uitgangen hebben om te laden.

Met de loox 800 heb ik eigenlijk alles:

touchscreen, toetsenbord (voor lange teksten), wifi EN gps, en dan ook nog eens een 2megapixel camera in de duurdere uitvoering.

Ja ok, het scherm is vierkant, maar je kan niet alles hebben. Ik denk dat dit tot op heden de meest uitgebreide smartphone op de markt is

Verwijderd

Heeft de Fujitsu-Siemens Pocket Loox T800 ook HSDPA of alleen gewoon UMTS? Als hij ook gebruik kan maken van de snelheid van HSDPA op het UMTS netwerk zou het helemaal mooi zijn.

Verwijderd

Dalma schreef op maandag 16 januari 2006 @ 09:13:
[...]
100% zeker geen wifi..lees hieronder email van mio europe op mijn wifi vraag:

Dear Mr.,

The Mio A701 does not have wi-fi, but does have Bluetooth.

Kind Regards,
Mio Technology Europe
...geen Wifi dus...

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 11:34 ]

• Dalma
LOST

je quote mij verkeerd denk ik.

geen wifi, dat geldt dus voor de mio a701. de Loox heeft alles ;)

• jurma
  • Laatst online: 23-11 09:14

jurma

simply connecting...

Hmm dit kan een leuke opvolger zijn voor mijn ipaq6315.
En dat het scherm 240x240 is maakt volgens mij niet veel uit, de nieuwe hp ipaq gaan ook deze resoluties gebruiken en de 65xx serie gebruikt het al. Hier komt dus wel aanpassingen voor de welbekende software voor.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Verwijderd

uhhmm ligt het aan mij of heeft dat ding geen nummeriek toetsenbord.
hoe wil men fatsoenlijk kunnen bellen dan?

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 22:56

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

als je goed kijkt zie bij u-i-o-j-k-l-n-m een hoop getalletjes staan. dat zijn de toetsen voor het nummerieke gedeelte

anders heb je ook nog het touchscreen btw

[ Voor 17% gewijzigd door ederooij op 14-02-2006 19:43 ]

Bennie gek, ben een koe!

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 01:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Is hier misschien al iets meer nieuws over? Het schijnt dat hij op de Cebit te zien was, iemand toevallig gezien? Of een review? Lijkt me wel een heel mooi toestel, alleen een beetje klein scherm eigenlijk, maar in ieder geval geen gezeik meer met een losse GPS of een PDA+GPS en een losse telefoon...

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11 16:33

Dethroned

Liev

Is er nou al een alternatief voor dit toestel ?
Ik ben zelf op zoek naar alles wat dit toestel bied met vooral wifi g ?
Heel veel pda's, ook de nieuwe ondersteunen dit niet, alleen de b variant en dat zuigt.
Dat hspda laat waarschijnlijk nog op zich wachten.
klik hier voor info

I got a problem-solver and its name is revolver

• jurma

jurma

simply connecting...

Even een schopje.
Weet iemand al wat de status van dit apparaat is? Wanneer is hij leverbaar en komt hij uit?

• Deegroller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 16:46
Dalma schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 14:10:
Met de loox 800 heb ik eigenlijk alles: touchscreen, toetsenbord (voor lange teksten), wifi EN gps, en dan ook nog eens een 2megapixel camera in de duurdere uitvoering.
...
Ik denk dat dit tot op heden de meest uitgebreide smartphone op de markt is
Vergeet de HP hw6915 niet. Die is binnenkort ook leverbaar (half mei).

Geweldige hand-oog-coördinatie dankzij Wacom en Playboy!

• jurma

jurma

simply connecting...

Deegroller schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 15:45:
[...]

Vergeet de HP hw6915 niet. Die is binnenkort ook leverbaar (half mei).
Ja maar deze heeft geen UMTS, wel EDGE maar daar heb je alleen met Telfort wat aan.
Voor UMTS heb je tenminste nog T-Mobile (Pocket internet totaal) / KPN (KPN Everywhere) / Vodafone (Vodafone UMTS)

• xon
  • Laatst online: 19:11

xon

waaaaaaaaarom ....ja waaaaaaaarom zitten fabrikanten ons nou altijd al maaanden van tevoren lekker te maken voor iets wat pas een dik half jaar later gaat uitkomen!

I WANT THIS PHONE!

Ik ben ook erg bang dat begin juli niet gehaald gaat worden. Overigens gelezen dat de adviesprijs 800 dollar is.

Verwijderd

Kijk eens naar de "BenQ Mobile P51". Kleiner formaat met een groter beeldscherm meer geheugen en voor de rest dezelfde specs.
Persoonlijk vind ik hem ook mooier, misschien zijn de toetsen alleen een beetje klein.

• xon

xon

ehmm ook toevallig ik wilde na weken net wat posten maar jij was me voor...

Ehmm ze hebben de site vernederlands over de loox 830..

http://www.fujitsu-siemen.../pocket_loox_t/index.html

ps: Ik vind de benq qua looks niet veel mooier (smaak natuurlijk) EN hij mist het belangrijkste item waarvoor ik juist de siemens wil en dat is GPS...Ook heeft hij een 2 mp camera wat de benq maar 1.3 heeft.

Overigens is Benq samengegaan met Siemens en komen de mobieltjes ook onder die naam uit behalve die loox die komt vanuit een samenwerking met fujitsu.

[ Voor 48% gewijzigd door xon op 12-06-2006 22:01 ]

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:02
Volgens de site in de post hierboven is ie vanaf juli 2006 leverbaar, maandje geduld dus nog. Mooi compleet apparaat, ben benieuwd naar de afmetingen. Ben bang dat ie een stuk groter wordt dan mijn Vario en ook dat ie niet met abo's en korting (het liefst natuurlijk branded voor de allergoedkoopste oplossing) zal komen. SD kaart is wel lekker, net als ingebouwde GPS. Ben benieuwd waar ie verkocht gaat worden en hoe de support zal zijn. ROM updates en dergelijke zal wat lastiger worden zonder de vrienden van xda developers.

edit: afmetingen vallen tegen zeg, bijna 2 cm langer, 0.6 cm breder en 0.2 cm dunner. Wordt wel erg lang en breed dus vergeleken met de Vario.

[ Voor 13% gewijzigd door koksie op 13-06-2006 09:35 ]

• xon

xon

koksie schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 09:33:
Volgens de site in de post hierboven is ie vanaf juli 2006 leverbaar, maandje geduld dus nog. Mooi compleet apparaat, ben benieuwd naar de afmetingen. Ben bang dat ie een stuk groter wordt dan mijn Vario en ook dat ie niet met abo's en korting (het liefst natuurlijk branded voor de allergoedkoopste oplossing) zal komen. SD kaart is wel lekker, net als ingebouwde GPS. Ben benieuwd waar ie verkocht gaat worden en hoe de support zal zijn. ROM updates en dergelijke zal wat lastiger worden zonder de vrienden van xda developers.

edit: afmetingen vallen tegen zeg, bijna 2 cm langer, 0.6 cm breder en 0.2 cm dunner. Wordt wel erg lang en breed dus vergeleken met de Vario.
Sja ze kunnen onmogelijk een GPS receiver + antenne even in een klein kastje inbouwen ben ik bang. DAt is vooral de lengte die terecht opmerkt. die 6 mm breder merk je niet joh :-)

Ik heb ook de vario en die is natuurlijk al vrij lomp vergeleken met de gemiddelde telefoon van nu...

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:50

Erik80

Sinds 1980

koksie schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 09:33:
Volgens de site in de post hierboven is ie vanaf juli 2006 leverbaar, maandje geduld dus nog.
Heb het ff nagevraagd:

Iemand van Fujitsu-Siemens: "de verwachting is dat de LOOX T800 serie vanaf medio aug. 2006 beschikbaar is."

Verwijderd

Als ik het goed gezien heb heeft de BenQ ook een GPS ontvanger.
Kijk hier maar eens.
http://gathering.tweakers...800///benq%2Cmobile%2Cp51
En de camera vind ik niet zo belangrijk.
Dus voor mij toch de BenQ

• koksie
heeft de P51 256 MB geheugen? Dat is wel mooi, volgens Expansys (waar ie beschikbaar is voor pre-order, 570 e, maar ja, dat zegt nog niks) is het 128 MB ROM en 128 MB RAM. Wel jammer dat er geen UMTS op zit, dus snel dataverkeer is er niet bij als je buiten wifi bereik bent. Ook vind ik Benq een minder merk voor dit soort apparaten, als ik nog denk aan de drama's die ik las op HoFo over de P50 en de slechte support weer ik niet of dit toestel een goede keus zal zijn. ik denk dat Fujitsu Siemens met hun Loox serie al een stuk meer ervaring hebben met iig het PDA gedeelte van deze apparaten.

• xon

xon

Ja ik had inderdaad niet gelezen dat er een gps ontvanger inzat..toch mis ik ook wel UMTS aangezien T-mobile tegenwoordig ook umts aanbiedt. Wel geknepen maaaar is een stuk sneller dan GPRS.

Ook krijg ik altijd beetje raar gevoel als ik bij nu nog uit te komen toestellen een 1.3 mp camera zie. Niet om de camera..dat interesseert mij niet zo maar wel wel waarom er nog veroudere techniek inzit.

nog wat fotootjes http://www.newmobile.nl/eur/nl/photos.php?phone_id=18b3646

[ Voor 10% gewijzigd door xon op 14-06-2006 20:31 ]

Verwijderd

Is er al meer nieuws over beschikbaarheid van de Pocket loox T830 of zijn er al reviews van prototypes?
:?

Ik ben echt aan het aftellen voor dit toestel.

Verwijderd

Review:

Link

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 22:08 ]

• koksie
Hmmm, de review is niet echt positief zeg. Het scherm, toetsenbord en de camera worden neergesabeld, het apparaat is traag en de batterijduur is slecht... Deze laatste twee kunnen door een beter ROM in de final version natuurlijk sterk verbeterd worden, maar de afmetingen en prijs (750 e!) maken dat ik toch eens even wacht op reviews van de productie versie. Erg jammer, ik hoopte dat dit een snel en veelzijdig appraat zou worden, maar de zoektocht gaat door.

• paulus4ever
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 12:27
Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 14:30:
Is er al meer nieuws over beschikbaarheid van de Pocket loox T830 of zijn er al reviews van prototypes?
:?

Ik ben echt aan het aftellen voor dit toestel.
Ik heb net emailtje ontvangen van Futjitsu Siemens zelf waarin het volgende staat:
Geachte heer, het was de bedoeling dat de Loox T800 serie beschikbaar zou zijn vanaf medio september, maar op dit moment is men nog met productchecks en certficering bezig, hard en softwarematig om een goed en storingsvrij produkt in de Europeese markt te zetten. De verwachting is nu dat de LOOx T serie vanaf januari 2007 beschikbaar is.
Helaas kan ik u geen positiever nieuws melden.

Met vriendelijke groet,

...

• koksie
Tja, als ie pas in januari komt ga ik er niet op zitten wachten, dan wordt het denk ik toch de Vario II. De combinatie van slechte review, hoge prijs en lang wachten zie ik niet zo zitten. Wel jammer, want hij lijkt eigenlijk alles te hebben wat ik zoek, op het vierkante scherm na.

• koksie
Deze review is juist weer heel enthousiast over de T830, batterij en scherm worden redelijk positief beoordeeld.

http://www.firstloox.org/...goryid=8&p2_articleid=342

• jurma

jurma

simply connecting...

Jammer dat de prijs nog zo hoog is nadat deze bijna 7 maanden vertraagt is.
Ik blijf er toch wel op wachten denk ik, misschien is me HP6340 dan ook echt op.

Edit:
Na die review te lezen ga ik zeker wel wachten op die Loox.

[ Voor 18% gewijzigd door jurma op 03-10-2006 20:33 ]

• koksie
Op Hofo loopt ook een thread over dit apparaat en iemand daar krijgt er over 10 dagen een. Eens kijken wat hij voor review geeft.

• jurma

jurma

simply connecting...

koksie schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:33:
Op Hofo loopt ook een thread over dit apparaat en iemand daar krijgt er over 10 dagen een. Eens kijken wat hij voor review geeft.
Dan ben ik daar ook benieuwd naar, dat apparaat wat hij krijgt is gewoon voor review of ook echt besteld?

• koksie
Dat is me ook niet helemaal duidelijk, hij zegt alleen dat hij hem binnen 10 dagen krijgt.

Verwijderd

Hij is nu op voorraad bij www.expansys.nl !!

• jurma

jurma

simply connecting...

Ja had hem ook al gezien bij expansys.com voor 470 pond.
Hij is hier 725 euro. Toch maar nog even wachten tot 1 februari dan heb ik weer wat geld :p

Verwijderd

Heeft iemand al serieuze ervaringen met de Loox T830... ik denk al een tijdje over de P990i van SE (maar door alle ellende die ik daar over lees). Dit lijkt een goed alternatief maar de posts zijn spaarzaam. Vertel, vertel!

• jurma

jurma

simply connecting...

Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:43:
Heeft iemand al serieuze ervaringen met de Loox T830... ik denk al een tijdje over de P990i van SE (maar door alle ellende die ik daar over lees). Dit lijkt een goed alternatief maar de posts zijn spaarzaam. Vertel, vertel!
Zelf ben ik ook benieuwd naar reacties, daarom kijk ik elke dag even in dit topic:
http://forum.pocketinfo.nl/showthread.php?t=63965

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:14
maar hier nog niemand dus met ervaringen?
in het pocketinfo topic zijn er ook maar 3 oid...

ze zijn wel positief, maar ik twijfel nog over het schermpje... :?

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:28
Hola,

Woon in Spanje en de Loox T830 via een 2de hands website gevonden voor weinig. Heb hem nu een aantal weken in bezit (hiervoor een Nokia 7650 en een Motorola Razr V3) en toch maar eens voor een PDA/Pocket PC gekozen. Que functies etc is het geweldig (gsm, gprs, umts, wifi en gps) en met Windows Mobile 5 werkt alles prima. Maar begin hem toch steeds vaker te groot te vinden, even zo maar meenemen is er toch niet bij omdat het niet een gsm formaat is om in je broekzak te stoppen en in de binnenzak van je jas voel je hem toch wel en om hem nou aan mijn riem te hangen in het bijgeleverde hoesje met clip daar voel ik ook niet zo veel voor. Verder ben ik zuinig op mijn spullen en met deze extra zuinig en vind het haast zonde om hem overal mee naar toe te nemen en in dat hoesje is het onhandig vooral als je wordt gebeld. Het is eigenlijk een leuk ding voor in de auto of trein of ergens op vakantie (geen laptop nodig). Maar voor dagelijks gebruik waarbij je het liefst bereikbaar bent mobiel en af en toe eens een email wil sturen of ontvangen of een website wil bekijken en ook nog eens mp3 wil luisteren vind ik hem persoonlijk te groot en te zwaar en daarom ga ik hem verkopen en stap ik over naar een gsm met umts en mp3 speler. Gps is leuk maar daar loop je niet mee over straat als je iets zoekt en aangezien ik veel op een megascooter rij zie ik me ook niet daarmee navigeren. Wifi is leuk maar echt ver moet je niet van een ap verwijderd zijn. Voor zakelijk gebruik is het een mooi apparaat maar voor prive kun je beter een mobiel zoeken die al deze functies ook heeft op het gps en wifi na, maar dan heb je in ieder geval een handzaam apparaat, want deze pocket pc is voor mij in het dagelijks gebruik me net even te groot.

MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE

Pagina: 1