IUNEED X15E-HTPC Case - Ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 721 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 17:42

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
Toevallig kwam ik vandaag terecht op de site van OrigenAE. Hier vond ik een gruwelijk mooie case met ingebouwd touchscreen:
Afbeeldingslocatie: http://www.how2.be/whitedog/x15_white.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.how2.be/whitedog/x15_black.jpg

Specifications
enclosure dimensions435mm X 155mm X 420mm
construction materialsall aluminium chassis
mainboard supportatx, micro atx
psu supportatx psu
pci / agp card supportfull size
drive bays3 X 3.5" internal drive bays
1 X 3.5" external drive bay
1 X 5.25" external drive bay
cooling system1 X 80mm rear exhaust fans
expansion slots7
front I/O ports2 X usb ports
1 X firewire (1394) port
1 X line in
1 X line out
1 X microphone
net weight4.54kg
available coloursblack, silver
tft specification 7" screen size
15:9 ratio
1024 x 768 max resolution
1 x svga input
12v dc input
9w power consumption

De TFT lus je achteraan door op je videokaart. Het touchscreen verbind je intern op een USB connector van je moederbord. Dit vind ik toch wel allemaal netjes afgewerkt. Het is ook fijn dat het een grote ATX case is, geen problemen met te grote videokaarten dus.

Zijn er al mensen die deze case hebben? Heb hem enkel nog maar gevonden voor 530 € bij Tones in België. als iemand hem goedkoper weet staan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 17:42

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
- Hokje voor driver updates en wijzingen -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10350

Ik heb hem sinds enkele dagen in huis, overgenomen uit de V&A rubriek hier op Tweakers.
Het is een licht beschadigde behuizing maar daar was de verkoopprijs ook naar en het valt allemaal erg mee. Het is inderdaad een full-size ATX behuizing maar qua afmeting zowat gelijk aan mijn Yamaha reciever en dit komt mooi uit natuurlijk.

Ik ben op dit moment nog aan het "kloten" met de scherminstellingen van deze behuizing maar dit zal binnen enkele dagen wel opgelost worden.

Ik heb gisteren ook nog een 2ehandse (maar ongebruikte) Silverstone LC10M-S(ilver) behuizing aangekocht (http://www.silverstonetek.com/products-lc10m.htm) en ga nu kijken welke ik uiteindelijk als Media Center zal gaan gebruiken. Deze Silverstone behuizing is ietsje lager en ziet er ook erg gelikt uit. De vraag is in hoeverre het TFT (touchscreen) en/of het uiterlijk van de behuizing de doorslag zal geven. Mijn vrouw (en kinderen) zullen daarin de belangrijkste stem hebben. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 10350 op 24-03-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Die behuizing ziet er wel heel mooi uit! Zou echt mooi staan in de huiskamer, denk ik. Maarja, voor een prijs van 530 euro, waar de toegevoegde waarde vooral het touchscreen is... denk ik niet dat veel mensen die zullen aanschaffen. Je kunt namelijk precies hetzelfde doen met je afstandbediening (ik neem aan dat die touchscreen een mirror is van wat er op je TFT monitor / TV komt te staan?)...

p500mmx: Voor hoeveel heb je die behuizing tweedehands kunnen overkopen? Ik kan geen advertenties vinden die deze behuizing aanbieden....

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130772

Ik zoek al een tijdje naar leuke mATX of normale ATX HTCP behuizingen, ik kwam deze toevallig tegen.. jammer van de prijs, het is zeker een mooi ding, zit er nou wel of niet een PSU in? anders wordt het natuurlijk nog duurder, en ik kon hem alleen zonder PSU vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CelestialCelebi schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 16:38:
Die behuizing ziet er wel heel mooi uit! Zou echt mooi staan in de huiskamer, denk ik. Maarja, voor een prijs van 530 euro, waar de toegevoegde waarde vooral het touchscreen is... denk ik niet dat veel mensen die zullen aanschaffen. Je kunt namelijk precies hetzelfde doen met je afstandbediening (ik neem aan dat die touchscreen een mirror is van wat er op je TFT monitor / TV komt te staan?)...

p500mmx: Voor hoeveel heb je die behuizing tweedehands kunnen overkopen? Ik kan geen advertenties vinden die deze behuizing aanbieden....
Het is gewoon een 2e beeldscherm dus je kunt die dingen selecteren welke door je VGA drivers geboden worden.

Het ging om deze aanbieding: http://tweakers.net/aanbod/advertentie/33441
Advertentie kun je normaal gesproken ook niet meer vinden omdat deze door verkoop op non-actief gezet is.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 10350 op 25-03-2006 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130772 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 16:58:
Ik zoek al een tijdje naar leuke mATX of normale ATX HTCP behuizingen, ik kwam deze toevallig tegen.. jammer van de prijs, het is zeker een mooi ding, zit er nou wel of niet een PSU in? anders wordt het natuurlijk nog duurder, en ik kon hem alleen zonder PSU vinden
Standaard geen PSU maar er gaat wel een normaal formaat ATX PSU in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130772

Bij SallandAutomatisering is hij trouwens te halen voor €525,- , de zwarte uitvoering is zelfs beschikbaar voor €522,01
http://www.sallandautomat...productinfo.php?pid=11167 (zilver)
http://www.sallandautomat...productinfo.php?pid=11166 (zwart)

Edit: en maar 1 fan?? das dan weer balen, ik neem aan dat je hier dan nog een 120 mm fan bij op moet tellen van de PSU..

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 130772 op 25-03-2006 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:32

Standeman

Prutser 1e klasse

Het ziet er heel cool uit en lijkt op de Silverstone LC18.

Wat je wel moet bedenken... hoe vaak ga je er voor zitten om daadwerkelijk op het scherm te kijken en er dingen op te selecteren?? 99% zal je namelijk via je AB doen omdat je geen zin hebt om van de bank af te komen.

Voor de rest issie wel :9~ :)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk toch dat het de Silverstone LC10M(s) gaat worden en niet deze case (zie mijn posting ergens hierboven). De charme van het tekst display heeft het gewonnen van het mini TFT-tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:06

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Anoniem: 10350 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:44:
Ik denk toch dat het de Silverstone LC10M(s) gaat worden en niet deze case (zie mijn posting ergens hierboven). De charme van het tekst display heeft het gewonnen van het mini TFT-tje.
Misschien is de LC16M wat? Deze zit eigenlijk kwa feature set en prijs tussen de beide genoemde Silvertstone behuizingen in. (LC10M en de LC18)

[ Voor 3% gewijzigd door _Dune_ op 27-03-2006 12:50 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_Dune_ schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:50:
[...]

Misschien is de LC16M wat? Deze zit eigenlijk kwa feature set en prijs tussen de beide genoemde Silvertstone behuizingen in. (LC10M en de LC18)
Ik héb beide behuizingen al staan, een 3e wordt dus echt teveel van het goede. ;)
Pagina: 1