Toevallig kwam ik vandaag terecht op de site van OrigenAE. Hier vond ik een gruwelijk mooie case met ingebouwd touchscreen:

Specifications
De TFT lus je achteraan door op je videokaart. Het touchscreen verbind je intern op een USB connector van je moederbord. Dit vind ik toch wel allemaal netjes afgewerkt. Het is ook fijn dat het een grote ATX case is, geen problemen met te grote videokaarten dus.
Zijn er al mensen die deze case hebben? Heb hem enkel nog maar gevonden voor 530 € bij Tones in België. als iemand hem goedkoper weet staan?

Specifications
enclosure dimensions | 435mm X 155mm X 420mm |
construction materials | all aluminium chassis |
mainboard support | atx, micro atx |
psu support | atx psu |
pci / agp card support | full size |
drive bays | 3 X 3.5" internal drive bays 1 X 3.5" external drive bay 1 X 5.25" external drive bay |
cooling system | 1 X 80mm rear exhaust fans |
expansion slots | 7 |
front I/O ports | 2 X usb ports 1 X firewire (1394) port 1 X line in 1 X line out 1 X microphone |
net weight | 4.54kg |
available colours | black, silver |
tft specification | 7" screen size 15:9 ratio 1024 x 768 max resolution 1 x svga input 12v dc input 9w power consumption |
De TFT lus je achteraan door op je videokaart. Het touchscreen verbind je intern op een USB connector van je moederbord. Dit vind ik toch wel allemaal netjes afgewerkt. Het is ook fijn dat het een grote ATX case is, geen problemen met te grote videokaarten dus.
Zijn er al mensen die deze case hebben? Heb hem enkel nog maar gevonden voor 530 € bij Tones in België. als iemand hem goedkoper weet staan?