Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 10:41
Ik gebruik op dit moment een Royaltek BT-1000 met TomTom.
Ik heb alleen het gevoel dat hij niet echt super precies is.

Zijn er betere maar wel betaalbare versies op de markt?
Watvoor GPS muis (wel BT) kunnen jullie me aanraden?
Welke chipset is nu de betere?

Thanks
Marcel

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-11 21:01
Heb je zelf al even gezocht? Der zijn op het internet genoeg review te vinden over bt gps bakjes.
Je kan ook gewoon kijken naar de specs van de apparaten, daar staat de precizie, en de tijd voor een fix/positie ook wel in.
Je kan zoeken naar sirf 2 chipsetje ofzo, die zijn dacht ik goed, maar ik weet niet precies hoe het zit met BT gps bakjes.

• WRT54G
Bedankt voor je snelle antwoord!

Heb zeker zelf al gezocht.
Alleen vroeg ik me af wat jullie (meer ervaren mensen) konden aanraden.

Zelf zag ik bijvoorbeeld een Adapt ad300 met 16 kanalen en een Nemerix Chipset.
En heb ik wat Sirf III muizen gezien.
Weet niet wat de verschillen zijn en welke nu echt goed zijn.
Aangezien ik zelf niet echt verstand heb van GPS muizen dacht ik hier mijn info te vinden :)

Verwijderd

Heel toevallig heb ik die adapt hier liggen.
Superding hoor. In samenwerking met tom tom 5 met laatste update werkt deze echt superieur.
Hij start zeer snel op ('s morgens een kleine minuut wachten), na een paar uur niet gewerkt te hebben duurt het soms maar een 10 seconden voor hij de satelieten heeft gevonden. Voor de rest echt lange batterijduur hoor, laadt die nu elke week 1 keer op en tot nu toe is hij maar 1 keer uitgevallen omdat ik hem was vergeten af te zetten. Staat elke dag toch een 3-4uur op en int weekend elke keer ik wegrij.
Is ook heeeel precies, zegt zowat op huisnummer waar ik ben (ik rij naar huis en voor de huisdeur zegt hij dat hij is aangekomen.)
Voor de rest iets wat zeer goed is en waarom ik deze heb gekocht is dat ik hem kan opladen via USB. De autoadaptor is eigenlijk een adaptor waar je de USB kabel kan insteken dus eigenlijk een 2 in 1.
Alsook mogelijk om via het stopcontact deze op te laden.

Mijn mening, beste gps ontvanger dat er momenteel is, zeker kwa prijs.

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

[b][message=24998007,noline]Je kan zoeken naar sirf 2 chipsetje ofzo, die zijn dacht ik goed, maar ik weet niet precies hoe het zit met BT gps bakjes.
Ik weet niet of ze er zijn, maar met de sirf III chipset zou nog beter zijn.

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

• WRT54G
Bedankt voor de antwoorden tot zover!

De Adapt klinkt erg goed zo te horen!

Mag ik vragen waar je hem gekocht hebt en voor hoeveel?
Het goedkoopst heb ik hem gezien bij www.deshop.nl
Afgerond 78 euro alleen weet ik niet hoeveel verzendkosten ze rekenen.

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-11 16:19

Elwood Blues

87167191

Bij pdashop.nl hebben ze Oasis BT GPS, die technisch en uiterlijk (nou vooruit, een andere sticker) identiek is aan de Adapt. Ik heb hem gisteren binnengekregen, en hij bevalt me prima. Snelle fix, makkelijke installatie, ben er erg tevreden over. Hij is er € 79 inclusief verzendkosten.

http://pdashop.nl/product/19348

• swiv98
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 16:24
Dat kan ik bevestigen. Heb hem er ook vandaan, twee weken geleden.
Nemerix chipset doet het beter dan de Sirf II chipset die in mijn vorige, originele bedrade TomTom receiver zit. Snellere coldstart, veeeel betere warm start. Nauwkeurigheid is me om het even.
En inderdaad, Sirf III schijnt 'stabieler' te zijn, maar dan betaal je al snel anderhalf keer zoveel...
Pagina: 1