[Word 2003] Na cop/paste is bold en niet-bold omgewisseld *

Pagina: 1
Acties:

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-08 21:19
Hallo,

Ik heb een stuk tekst waarvan zeg maar het eerste stuk BOLD is en het tweede stuk niet,
als ik deze copieer naar een nieuw document wordt het BOLD gedeelde niet-bold en het niet-bold wordt bold.

Enig idee waarom dit gebeurt?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Alleen de naam van het programma zegt niet zo veel. Ik zet dus even de probleemstelling in de topictitel ;)

Ik kan het hier niet repoproduceren, hier gata het gewoon goed. Heb je misschien "rare" opmaakprofielen in gebruik? Kijk hoe dan ook even of je dat handig hebt ingesteld en pas dit indien relevant aan naar een beperkt aantal stijlen/profielen. Werkt hoe dan ook veel handiger :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Hier gaat het ook niet 'goed', maar het is volgens mij een feature van Word, als je CTRL+Z doet wordt het weer terug gedraaid (alleen de omzetting)...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 10:07 ]

• Killion
Het is helaas niet mijn document.
Er wordt inderdaad een layout gebruikt in collomen, met een StandardText 10 + Vet en StandardText 10 gebruikt.

Zegt dit jullie wat?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als dat alles is valt het erg mee qua rare profielen. Maar schakel in de opties van Word AutoOpmaak even uit, als ctrl-Z helpt zal dat wel eens kunnen helpen.

opties - autoopmaak - opties -> alles dat profiel heet als test even uit zetten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Killion
Bleek dat er 2 opmaken gebruikt werden, de eerste bleek een 'beetje' fout te zijn.
Pagina: 1