Toon posts:

[pinnacle 8 se] dvd brander niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zit met het volgende probleem. Als ik pinnacle 8 se heb geinstalleerd op een centrino notebook(precieze type kan ik nu even niet posten, doe ik asap) met winxp professional, dan wordt mijn dvd brander niet herkend in Pinnacle.

Ik kan via explorer wel gewoon dvd's en cd's uitlezen en gebruiken, maar zodra ik met Pinnacle *.avi bestanden wil gaan branden via Pinnacle krijg ik de melding dus dat de brander niet herkend word.

Met de vorige versie van pinnacle (8.3 geloof ik) gaat het branden van dvd's en cd's prima, alleen geen avi files. Deze optie zit wel in 8.0.

Nu kwam ik op dit topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/851963

Met dus een oplossing, namelijk een update.

Wat ik mij afvraag: Kan ik met deze update wél avi files branden?want dit gaat met 8.3 niet namelijk!

Wat heb ik gedaan:

-Pinnacle nogmaals opnieuw geinstalleerd, wat niet werkte.
-Gezocht op o.a google en GOT (zie hierboven)
-Gezocht op pinnacle, of dit mogelijk was, maar niet echt iets relevants gevonden.

Opzich is het natuurlijk een optie om dit uit te proberen door de update gewoon te installeren, maar dit is echter voor mijn baas, dus daarom vraag ik eerst jullie hulp.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2006 09:03 ]

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
een update kan "nooit geen kwaad" dus give it a shot

Verder kan je met pinnacle ook een image maken en deze zou je dan met een andere programma kunnen branden die je brander wel herkent.. tis wat omslachtiger maar het is wel een "work-around"

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de update geinstalleerd, deze werkt echter niet, terwijl deze op mijn eigen pc dus wel werkt :(

Vervolgens heb ik Nero Express geinstalleerd

Deze doet het op mijn eigen station prima, echter op die Notebook niet :(
Ik selecteer gewoon op mijn werkstation video cd, vervolgens kan ik bestanden toevoegen. Bij de bestandstypes staat gewoon mooi *.avi.

Echter op de notebook staan maar 3 bestandstypes!

Iemand nog opties?

Verwijderd

Topicstarter
De oplossing was een nieuwere versie van Nero, en een patch, die ik op een site heb gevonden(kan ff adres niet achterhalen)

IIG Thanx 4 the help :)