[Feat] Prefs per computer instellen

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Is het ook mogelijk om de preferences van het forum per computer (per sessie dus) anders in te stellen? Ik wil nl. op mn normale (snelle) pc een mooie template die vrij zwaar is. Op mn trage laptop wil ik een simpele template en op mn GSM wil ik een zo minimalistisch mogelijke template (dus zonder usericons etc.).

Ik heb alle opties in mn 'prefs' al doorgenomen, maar ik vrees dat het niet kan. Klopt dit?

[ Voor 4% gewijzigd door Palomar op 13-01-2006 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Dat klopt. Prefs worden in de database opgeslagen, gekoppeld aan jouw account; niet gekoppeld aan je sessie. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

-> React Bugs en Featurerequests, al geef ik je weinig hoop dat de heren van Parse hier wat voor (willen) verzinnen.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
moto-moi schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 00:20:
-> React Bugs en Featurerequests, al geef ik je weinig hoop dat de heren van Parse hier wat voor (willen) verzinnen.
het lijkt me toch wel een nuttige feature... je zou zo bijv. ook op je werk een 'discrete' lay-out kunnen instellen en thuis wel met alle toeters en bellen aan. Of de dingen die ik in de startpost al noemde. Ik heb het liefst 999 reacties per pagina, maar op langzamere PC's gaat dat erg traag.

[ Voor 5% gewijzigd door Palomar op 13-01-2006 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

moto-moi schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 00:20:
Tenzij jullie je data-array via COOKIEs willen gaan populaten ipv alleen vanuit GET en POST dan moet je dat aanpassen in de forum.init; de kans dat we dit in React gaan bouwen is redelijk nihil aangezien ik er geen nut in zie :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.