Is het mogelijk om op een of andere manier een vertraging mee te geven aan een snelkoppeling in het menu opstarten bvb 20 seconden zodat mijn virusscanupdater pas start nadat mijn draadloos netwerk is verbonden.
Waar heb je zelf al naar gekeken? Als ik zoek op [google=delay program startup], dan zie ik toch een redelijk aantal relevante programma's die je zou kunnen gebruiken. Je zou ook een batchscript kunnen schrijven, daar in een delay inbouwen en dat script gebruiken om je programma's te starten
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Kijk eens naar het Sleep-commando
En als je een echte quick& dirty oplossing wil hebben maak je gewoon een .bat file met daarin een ping -n commando
Verwijderd
maar het werkt welCase schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 21:30:
En als je een echte quick& dirty oplossing wil hebben maak je gewoon een .bat file met daarin een ping -n commando
Verwijderd
misschien kan je in je vurisprogramma dat zelf instellen. dat je bv 5 minuten na t opstarten van de pc pas connecteert met internet om nieuwe virusdefinities op te halen ipv meteen bij het opstarten.
mvg
moosseman007
mvg
moosseman007
Pagina: 1