Toon posts:

[Wireless] Sennheiser RS-120 een goede keuze?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Ik zit nu al een tijdje te zoeken naar een goede draadloze headset, aangezien ik me gewoon irriteer aan het draadje van mijn Canyon CN-HS3. Ook het geluid is imo niet top. Nou heb ik de Sennheiser RS-120 gezien en qua design bevalt die me wel. Het prijskaartje wat hier aan hangt is €73,99 en veel meer wil ik er ook niet aan uitgeven. Nou is de vraag, heeft er iemand misschien goede ervaring met een andere (misschien goedkopere, of juist betere) draadloze koptelefoon van rond die prijs?

P.S. Als ik de search zo eens bekijk wordt infrarood zeer afgeraden, hoe zit het eigenlijk met deze? En misschien is Bluetooth ook een keuze? (Dongle heb ik al :))

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:05

TheBorg

Resistance is futile.

Bij sommige modellen geeft infrarood beter geluid, maar is eigenlijk alleen geschikt als je binnen een klein gebiedje wilt luisteren. Radio geeft veel meer bewegingsvrijheid, maar heeft als nadeel dat het hoog meestal niet zo goed doorkomt (door de ruisfilters die erin zitten).

Ik heb zelf vier draadloze hoofdtelefoons versleten (Sony, Philips en Sennheiser) en denk dat de Sennheiser een zeer goede keuze is. Wil je kwalitatief een stuk beter dan kom je bij Amphony.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-02 09:03

13art

Moderator Mobile
Sennheiser maakt over het algemeen goede koptelefoons.
Het is maar net de vraag denk ik waar je hem voor wil gebruiken. Voor bijv dj-en zou ik hem niet gebruiken. Voor games zijn misschien andere koptelefoons net wat geschikter. Voor het luisteren van muziek zou ie best goed zijn denk ik.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis