Ik heb enige tijd geleden mijn moederbord moeten vervangen. De eerste paar dagen na aanschaf verliepen zonder enige problemen, maar na enige tijd begon de computer bij het gebruik van zwaardere spellen zoals Call of Duty 2 langzaam de lopen en te hangen, de computer liep een aantal minuten op deze manier door waarna de computer uitviel of de monitor het beeld verloor (de cpu en videokaart fans bleven wel gewoon doordraaien)
Ook zijn er af en toe problemen met het opstarten (dit gebeurd alleen nadat de computer daarvoor was vastgelopen op de hierboven beschreven manier), de monitor blijft op standby staan en krijgt geen signaal van de computer terwijl de fans wel aangaan en blijven draaien. Na een aantal maal proberen wil het nog wel eens werken.
Ik gebruik het volgende systeem:
A7N8X-XE
AMD Athlon xp 2200+
Geforce 6800 LE
512mb ddr-sdram van een helaas onbekend merk
Windows XP
300W voeding, merk ook onbekend
De drivers en het bios zijn allemaal recent en mijn cpu word niet extreem warm.
Mijn FSB is 133 en de frequency van mijn geheugen is 166, kan dat een probleem zijn?
Ik heb al mijn geheugen getest met memtest86+ dat gaf verder geen problemen aan.
Er zijn dagen dat het allemaal probleemloos werkt maar van tijd tot tijd geeft het systeem problemen.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Ook zijn er af en toe problemen met het opstarten (dit gebeurd alleen nadat de computer daarvoor was vastgelopen op de hierboven beschreven manier), de monitor blijft op standby staan en krijgt geen signaal van de computer terwijl de fans wel aangaan en blijven draaien. Na een aantal maal proberen wil het nog wel eens werken.
Ik gebruik het volgende systeem:
A7N8X-XE
AMD Athlon xp 2200+
Geforce 6800 LE
512mb ddr-sdram van een helaas onbekend merk
Windows XP
300W voeding, merk ook onbekend
De drivers en het bios zijn allemaal recent en mijn cpu word niet extreem warm.
Mijn FSB is 133 en de frequency van mijn geheugen is 166, kan dat een probleem zijn?
Ik heb al mijn geheugen getest met memtest86+ dat gaf verder geen problemen aan.
Er zijn dagen dat het allemaal probleemloos werkt maar van tijd tot tijd geeft het systeem problemen.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?