Ik heb wat tutorials gevolgd en heb voor een opdracht (een 3d-model plaatsen in een bewegend videostukje) een doopvont in 3d in elkaar geknutseld. Nog niet zo super, maar de opdrachtgever vindt hem uitstekend zo (dan laten we het daar eerst maar bij he, waarom moeilijk doen he
..).
Alleen zit ik (en hij ook) nog met het volgende: de textuur op dat ding zit niet 'vast'. Het object beweegt en het is meer alsof ik een mask gebruik; alleen waar heb object zich bevindt komt de textuur tevoorschijn.
Dit geeft een nogal raar effect bij het uitpoepen naar video, alsof er 'allemaal mieren overheen lopen', aldus mijn opdrachtgever. 
Ik ben alle opties al 4x bij langsgelopen, maar ik vat het niet; pak ik het grandioos verkeerd aan of heb ik over een vinkje heen gekeken? Wat gaat hier fout?
* (heel ruw) voorbeeldvideootje (wmv, 4MB)
* Max-bestand met gebruikte texturen (2MB)
Alleen zit ik (en hij ook) nog met het volgende: de textuur op dat ding zit niet 'vast'. Het object beweegt en het is meer alsof ik een mask gebruik; alleen waar heb object zich bevindt komt de textuur tevoorschijn.
Ik ben alle opties al 4x bij langsgelopen, maar ik vat het niet; pak ik het grandioos verkeerd aan of heb ik over een vinkje heen gekeken? Wat gaat hier fout?
* (heel ruw) voorbeeldvideootje (wmv, 4MB)
* Max-bestand met gebruikte texturen (2MB)
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.