Word document beschadigd

Pagina: 1
Acties:

• johancuppen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-08 20:10
hey mensen

Ik heb een probleem ik heb een usb stick waarop ik mijn werk voor school heb gemaakt. nu wil ik het uitprinten maar word kan het bestand niet meer openen, hij zegt dat het beschadigd is ik heb al van die word repareer programmatjes gebruikt maar dat werkt niet.

ik heb het gemaakt op een computer met windows 2000 en word 2003 en op een usb stick(san disk) opgeslagen.

ik wilde het openen op een computer met xp en word 2003 maar dat lukt niet.
op de pc met win 2000 kan ik het ook niet meer openen. hoe kan ik nu zorgen dat ik het bestand weer kan openen.

Alvast bedankt

Groetjes Johan

Verwijderd

Heb je al geprobeerd met bij het openen bestandstype: tekst uit willekeurig bestand herstellen te egebruiken? Dat wil wel eens werken.
Verder een vraagje. Hoe heb je je usb-stick uit de win2000 computer gehaald?
Je moet dit via het icoontje daarvoor doen en vaak ook nog eerst het programma waarmee je aan het werk was afsluiten, voordat je van windows de melding krijgt dat je hem er veilig kan uithalen.Bij winXP hoeft dat niet en dat is nog wel eens verwarrend
Zo niet dan is inderdaad het bestand beschadigd

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Inderdaad kan je een probleem hebben als je de stick niet afsluit voordat je het er uit haalt. Daarnaast: heb je een backup gemaakt van het bestand voor je de reparatie deed? Als het goed is niet nodig in de standaard Wd2003 reparatie maar kwaad kan het niet.
Maar het klinkt alsof je het meeste al hebt geprobeerd en dat hetgeen morrigan zegt wel eens de beste optie kan zijn: de tekst er uit trekken en opnieuw beginnen als je geen backup hebt.
Je hebt trouwens niet iets gedaan zoals het opslaan met de verkeerde extentie? Kan ik me niet voorstellen maar toch... :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)