Mijn vader heeft pas geleden een dvdspeler gekocht en vandaag had hij ergens een goedkoop dvdtje gekocht voor een geeltje, time to kill. Nu zie ik dus dat deze cd dubbelzijdig is, dus ik dacht zal wel een lange film zijn of zo, maar nee hij duurt maar 146, terwijl saving private ryan wel op een kant staat. Waarom hebben ze dan die dvd op twee zijden gezet, was de technologie toen nog niet zo ver vooruit of zo
(film kwam uit 1998)
je geeft het antwoord zelf al die techniek (2 lagen op 1 kant) bestond toen nog niet.
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Verwijderd
Ik heb hier ook zoiets met face Off. Is ook dubbelzijdig. Misschien is het een dubbelzijdige enkellaags DVD, en zijn die andere enkelzijdig dubbellaags.
Kan me vergissen hoor.
Kan me vergissen hoor.
ik bedoel dat die time to kill dvd aan twee kant beschreven is en dat saving private ryan dubbellaags is (dus op 1 kant)
En je geeft weer zelf het antwoord 
Zou men vaker moeten doen, scheelt een hoop typen
Zou men vaker moeten doen, scheelt een hoop typen
Niet?
[Specs]
Verwijderd
Wat irritant is, is dat een hoop europese titels (REGIO 2) op 2 kanten staan:
FACE OFF
ARMAGEDDON
Als je ze in Amerika besteld zijn allemaal op 1 kant.
FACE OFF
ARMAGEDDON
Als je ze in Amerika besteld zijn allemaal op 1 kant.
Verwijderd
Ik heb dat ook met Payback en MiB (CE), daar staat de 4:3 versie op de ene kant en de 16:9 versie op de andere kant, het is zeker niet de elegantste manier, maarja wat doe je eraan. Bij Friends vind ik het ronduit irritant, want daar moet je halverwege nog gewoon gaan opstaan om hem om te draaien en dat 18 keer (3x6)!
Vanaf het begin was het al mogelijk om DVD's met twee lagen te maken, alleen waren sommige fabrieken daar niet op voorbereid. Bovendien was het produceren van DVD's met twee lagen duurder. Daarom zijn er tot kort geleden nog wat DVD's verschenen met twee kanten in plaats van twee lagen. Ik meen dat die bewuste fabrieken in Engeland stonden. In ieder geval, de technologie was er wel, maar nog niet overal. Nu is het gelukkig allemaal twee laagjes
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Staat er niet gewoon op het doosje wat er op kant A en kant B staat ?
En anders gewoon ff kijken !!!!! werkt altijd
En anders gewoon ff kijken !!!!! werkt altijd
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
Wel als je hem halverwege om moet draaien..Op zondag 21 januari 2001 23:10 schreef thefirstikke het volgende:
maakt toch niks uit als de film op 2 kanten staat?
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
moet je zo'n dure dvd speler kopen met twee lasers, hoef je niet om te draaien.
ik heb wel meerdere dubbelzijdige dvd's
Laten we lekker link gaan doen...
Verwijderd
zou mooi zijn ja... bestaat alleen nog niet:POp maandag 22 januari 2001 12:50 schreef PM het volgende:
moet je zo'n dure dvd speler kopen met twee lasers, hoef je niet om te draaien.
Volgensmij wel hoor... iig mijn toshiba SCSI DVD speler hoef ik 'm NIET om te draaien. No kidding.Op maandag 22 januari 2001 13:42 schreef Eeyore het volgende:
[..]
zou mooi zijn ja... bestaat alleen nog niet:P
Pagina: 1