Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Norton Internet Security of Zone Alarm?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
welke is jullie favoriet? ik heb zelf zonealarm, en norton antivirus. en dat IS en AV dan in 1 programma zitten zou wel handig zijn. maar als IS echt niks is, kan ik het beter zo laten

wat is jullie favoriet? wel de 2006 versie van IS

Verwijderd

Bitdefender 9 professional edition
2 jaar updates, zeer snel, goede eenvoudige firewall, goede antivirus engine, veel updates die GEEN restart nodig hebbe (in tegenstelling tot norton)...
Heeft ook een zelflerende antispam engine die (in mijn geval) zeer nauwkeurig werkt.
Dit alles voor ongeveer 45€

Ik zou niets anders meer willen, ow en erm...het verbruikt ongeveer evenveel resources als norton, maar de GUI is wel veeeeeeeel sneller

Verwijderd

Topicstarter
ok, maar de keuze blijft tussen norton en zonealarm. en prijs maakt niet uit :P

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
Norton Internet Security heeft een hele goede firewall (één van de beste in verschillende pcmagazines) maar de AntiVirus is wel minder.
ZoneAlarm heb ik persoonlijk slechte ervaringen mee, maar voor anderen lijkt het goed te werken.
Als ik je een goede antivirus/firewall (kortom alles in één) pakket mag aanraden dan is het Kaspersky Internet Security. Deze vond virussen die Norton niet vond.
Maar als je enkel wil kiezen tussen NIS en ZA, dan raad ik (let wel: in mijn opinie) Norton Internet Security aan.

[ Voor 5% gewijzigd door memento__mori op 12-01-2006 20:49 ]

• AES
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-11 20:41

AES

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 19:59:
Bitdefender 9 professional edition
2 jaar updates, zeer snel, goede eenvoudige firewall, goede antivirus engine, veel updates die GEEN restart nodig hebbe (in tegenstelling tot norton)...
Heeft ook een zelflerende antispam engine die (in mijn geval) zeer nauwkeurig werkt.
Dit alles voor ongeveer 45€

Ik zou niets anders meer willen, ow en erm...het verbruikt ongeveer evenveel resources als norton, maar de GUI is wel veeeeeeeel sneller
[off topic]Aangezien jouw antwoord toch niet aansluit bij de vraag, ga ik maar ff verder: ik probeer nu Bitdefender uit, maar ik kan meteen gaan meedoen aan What Pulse. M.i. onthoudt proggie onvoldoende. Het is wel messcherp. Mis ik ergens een setting?[/off topic]

member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 19:52:
welke is jullie favoriet? ik heb zelf zonealarm, en norton antivirus. en dat IS en AV dan in 1 programma zitten zou wel handig zijn. maar als IS echt niks is, kan ik het beter zo laten

wat is jullie favoriet? wel de 2006 versie van IS
NOD32 + Kerio Personal Firewall. Absoluut geen Norton, dat is het slechtste wat je maar op je PC kan installeren, heb nog liever adware dan Norton er op, dat sloomt minder af.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• memento__mori
  • Laatst online: 26-08 07:38
FnF schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 20:56:
[...]

NOD32 + Kerio Personal Firewall. Absoluut geen Norton, dat is het slechtste wat je maar op je PC kan installeren, heb nog liever adware dan Norton er op, dat sloomt minder af.
Uit ervaring kan ik je al zeggen dat Norton 2006 al veel minder resources vreet dan 2005
En persoonlijk heb ik zelf liever een geïntegreerd systeem van hetzelfde merk dan losse applicaties.

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-11 13:44
Kaspersky Anti Virus en Zonealarm heb ik, deze werken beide perfect! en ben er zeer tevreden over =)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.