BF2 Beste Drivers

Pagina: 1
Acties:

• Mevani
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-01 17:00
Hey mensen,

Eventjes een klein vraagje : op het moment zit ik redelijk goed met mijn systeem, voor eem midrange gamesysteem dan :P Maar tot ongeveer 2 weken terug is mijn pc op een lanparty helemaal gecrasht, ( was ook niets meer aan te doen = formatteren, etc ) en zijn dus ook mijn drivers voor gfx verdwenen, etcetera. Nu heb ik iets raars in BF2 gemerkt : vóórdat mijn pc crashte , ( dus met alle rotzooi erop ) deed hij ongeveer 50-60 FPS bij BF2. Nu ik een clean install heb, + microsoft directX 9.0c, etc, geeft hij nog maar 30 FPS ?

Heeft iemand enig idee hoe dit komt?

Specs:
ASUS A7V8X-MX-SE
AMD Athlon XP 2200+ @ 2000Mhz
XFX 6600GT 128mb AGP
1024mb DDR
Midi Tower, 400 watt voeding met de naam die begint met een ''P'' .

Alvast bedankt!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 12:02
Chipset drivers?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Welkw drivers heb je er nu op staan? En check idd even de moederborddrivers :)

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:38
Je kunt het het beste op een ander forum zoeken (gewoon Google gebruiken, heb ik ook vaak zat gedaan). Daar zul je al iets meer mee kunnen. Nog beter is om zelf uit te vinden welke het beste is, door ze gewoon allemaal te proberen (heb ik zelf ook gedaan). Ikzelf heb een 6600GT PCI-e en kreeg de beste performance door de standaard 77.77 drivers te gebruiken (heb gemodde drivers geprobeerd, oudere en nieuwere, maar deze is het snelst EN het stabielst, ook heel belangrijk).

• Mevani
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-01 17:00
moederbord drivers lijken allemaal goed te zijn, tenminste : heb versie 1.03 en dat is ongeveer de snelste, de drivers van mijn gfx zijn ook idd 77.77 , ( tenminste, hij zegt ''driver version 7.7.7.7 dus.. )

voor de rest , wat zou er nog kunnen gebeuren?

(en mijn instellingen staan gewoon allemaal op ''laag'', behalve textures)