heeft er iemand ervaring met het OCen van een MSI694D pro mobo..en zo ja..wat voor cpu's enz enz zijn er gebruikt..ik heb zo'n kreng maar ik heb PPGA cellies..die FC-PGA werken niet als dual
..en ik heb geen PIII poen (nog niet):-P
Verwijderd
2x PIII 700E@1050 stabiel... met golden orb.. binnenkort met nieuw geheugen verder.. (Mushkin PC150) want dit geheugen crashed als die hoger dan 133MHz is 
werkt 2x PPGA/FC-PGA celerons op dit bord niet??
werkt 2x PPGA/FC-PGA celerons op dit bord niet??
PPGA (ouwe Celerons) is anders dan FC-PGA (Celery 2 en P3)
Fysiek past het wel (het blijven 370 pinnen) maar de signaal-indeling is anders.
Je hebt wel converters waarmee je FC-PGA processors op een PPGA bord (zoals de BP6) kunt laten werken maar dat werkt nogal instabiel. Andersom bestaan ze volgens mij niet.
Fysiek past het wel (het blijven 370 pinnen) maar de signaal-indeling is anders.
Je hebt wel converters waarmee je FC-PGA processors op een PPGA bord (zoals de BP6) kunt laten werken maar dat werkt nogal instabiel. Andersom bestaan ze volgens mij niet.
ehh tja als ik op dit bord 2 FC-PGA cellies plak dan werkt er dus maar 1 van..maar 2 FC-PGA P3's dat werkt weer wel...en de FSB veranderen met deze PPGA's dat feest gaat dus ook al niet door...en niemand kan me wat verder helpen
ik word er echt iehh van
Tja, met de 694D zijn nogal wat problemen.
Ga eens naar www.dual.com
of www.smp.com
of www.bp6.com
of zoiets.
Is een site voor dual mobo's en is veel info over oa de 694D....
Ga eens naar www.dual.com
of www.smp.com
of www.bp6.com
of zoiets.
Is een site voor dual mobo's en is veel info over oa de 694D....
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
ik ben er al helemaal uit..ik ben gewoon een eikel geweest door 2 PPGA cellies te kopen..er horen gewoon 2 FC-PGA PIII's op, dus het is gewoon me eigen schuld 
maar goed we hebben ervan geleerd..ik vind het wel netjes dat deze ouwe cellies uberhaupt al op dit mobo draaien achteraf gezien
maar goed we hebben ervan geleerd..ik vind het wel netjes dat deze ouwe cellies uberhaupt al op dit mobo draaien achteraf gezien
Pagina: 1