Toon posts:

Aparte Muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een logithec mediaplay muis, die sinds een week af en toe een eigen leven lijdt.
Hij klikt eens in de minuut of eens in de 10 seconden uit zichzelf op het punt waar die dan staat.
Vooral op erg GoT en msn is dit erg hij selecteert teksten ik druk een knop in en hups alles is weg.
Ook is die opeens midden in de tekst en zit ik het verhaaltje midden in het al getypte deel te typen.
Ik weet niet waar dit aan zou kunnen liggen , een hacker lijkt me uitgesloten aangezien het echt elk uur is en echt altijd.

Hij is per USB stickje draadloos verbonden met me laptop.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2006 19:12 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Al opengemaakt om te kijken of er niet wat stof onder zit, of een los draadje?

Verwijderd

Misschien eens de USB stick opnieuw inpluggen en drivers opdaten en kijken of het dan nog is ?

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01-2025
Zit er niet een haartje of stof voor de optische sensor? Installeer de drivers eens opnieuw?

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:10

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 19:11:
Hij is per USB stickje draadloos verbonden met me laptop.
Zit er niet per ongeluk een ander in de buurt op dezelfde frequenties met ook een draadloze muis :?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Topicstarter
Nee niet dat ik weet, eerst deed die het gewoon goed.
Hij reageert wel gewoon maar plotseling doet die zelf iets wat ik niet wil :(

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik weet dat het niet toegestaan om zo snel te kicken maar ik ben echt even hopeloos ik moet een opstel schrijven voor school en dat moet morgen af zijn , en dat gaat nie tmet zo een muis.

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01-2025
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 19:54:
Sorry ik weet dat het niet toegestaan om zo snel te kicken maar ik ben echt even hopeloos ik moet een opstel schrijven voor school en dat moet morgen af zijn , en dat gaat nie tmet zo een muis.
Je kan ook zonder muis werken. gebruik ALT, CTRL en SHIFT en je komt al een eind. Pleur die muis eruit. Of leen een bij de buren

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-02 15:07

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Heb je niet toevallig een muisje met draadje liggen. Of kun je niet een muis van een andere pc weghalen

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik heb nu de muis van de andere pc gestolen maar alsnog doet die vervelend , het is ook een logithec muis?
Drivers misschien?

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-02 21:31

Dxue

PSN:EvilDrunk

je zit op een laptop en de laaste keer dat ik op een laptop werkte (nu dus) heb ik geen extra muis nodig om al mijn dingen goed uit te voeren en al zeker niet om Word te gebruiken.

Mocht je echt desperate zijn, gebruik dan je touchpad.

edit: vergeet ik bijna te zeggen dat je ook even je oude drivers moet deinstalleren en daarna de nieuwste moet uitproberen. heb het een tijdje geleden ook gehad en was hierdoor van mijn probleem af. Je zou het ook zonder drivers kunnen gebruiken.
Back, Forward en scroll werken ook allemaal zonder drivers ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Dxue op 12-01-2006 20:06 ]

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-02 08:08
Ik vind het enigzinds raar dat dit nog niet eerder langs is gekomen, maar er zijn genoeg virussen geweest die dergelijke "geintjes" uithalen.

Probeer er is een goeie virusscanner overheen te halen.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:40
laptop dus.... raak je niet per ongeluk de touchpad aan ofzo?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Zijn je batterijen gewoon nie leeg ?

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Of dat je rond het touchpad aanraakt. Rede dat ik niet graag op een laptop toetstenbordjetyp

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
touchdomex schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 20:11:
Of dat je rond het touchpad aanraakt. Rede dat ik niet graag op een laptop toetstenbordjetyp
Ik ben niet spastisch ofzo,

Het is geen virus zoals ik al aangeven had.

Ik wil toch liever me muis gebruik dan dat vreselijke touchpad zeker als je veel moet schrijven en afbeeldingen op moet zoeken en degelijke.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:40
zet dan toch eens je touchpad uit in windows, kijk of je het dan nog steeds hebt.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
*Kick*

Ik heb alles geprobeerd, nieuwe drivers etc het blijft maar door gaan.
Ik heb andere muizen geprobeerd het probleem lijkt aleen bij optische muizen te zijn.
De muis met trackerbal had nergens last van.
Touchpad staat gewoon uit.

• Petergr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2021

Petergr

beroeps prutser

probeer eens voor de grap de usb -> ps2 adapter te gebruiken die die bij je muis geleverd werd, misschien is het een usb probleem.

www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al meerdere usb poorten gebruikt , en ook de muis met de trackerball was via de USB.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2006 17:00 ]

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Op wat voor soort ondergrond werk je. Kan ook uitmaken. Heb zelf een bureau die allemaal kleine bultjes heeft. Meegeverfde stukjes stof.( ben heel cratief geweest met mijn bureau) Ik kan ook geen muis op mijn bureau plaatsen zonder dat hij in een keer wegloopt op mijn beeld. Ik heb nu een muismatje in plaats van direct op het bureau

Verwijderd

Mensen denk even na, wat heeft de ondergrond te maken met een muis die uit zichzelf gaat klikken?? Het enige wat er aan de hand kan zijn is 2 dingen, of de drivers geven problemen of er zit een ander apparaat op dezelfde frequentie als je draadloze muis. aangezien je dat hebt uitgesloten, moeten het dus wel drivers zijn.

Ik neem aan dat je ook het ontvangst deel van de draadloze muis hebt losgekoppeld van de pc.

Suc6

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-02 22:39

SA007

Moderator Tweaking
* SA007 denkt dat het spyware/virus is...

Waarom:
Hardware klikt niet 'zomaar' of het moet HEEL erg smerig zijn dat het blijft hangen
Draadloos op zelfde frequentie kan, en zien dat het met een muis van hetzelfde merk ook is, maar met een heel andere niet, toch lijkt me dit niet de oplossing, aangezien je dan ook andere 'problemen' zou moeten hebben.
Ondergrond kan idd niet.
En drivers die zomaar klikken heb ik nog nooit van gehoord.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Hitman Pro en Norton Anti Virus gedraaid, het blijft echter nog gewoon vrolijk doorgaan :(

• Upsal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08-2024
Ik denk dat je muis gewoon dood is, die zaken als virussen :s lijkt me heel onwaarschijnlijk.

Edit: er over heen gekeken dat je meerdere muizen al had getest :o

[ Voor 32% gewijzigd door Upsal op 23-02-2006 21:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb meerdere muizen geprobeerd zoals al aangegeven, moet wel heel toevallig zijn vind je niet?

Verwijderd

Gebruik je verder wel alleen je laptop? Of heb je er zelf ook nog een toetsenbord aangeknoopt ofzo? Zou eventueel een conflict kunnen geven...

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik het orginele toetsenboord wat op de laptop zit, iets verderop staat mijn normale pc met een draadloostoetsenboord. Echter als die uit de PS2/USB haal blijft het probleem zich voordoen

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:01
Zoek in je register eens op "MouseSynchIn100ns". Dit is een DWORD Value. Als het goed is staat deze standaard op 20000000 (=2 sec). Zet deze eens op 30000000 of hoger wanneer nodig. Opslaan en rebooten. Kan zijn dat je dit meerdere keren vind (bij mij 3 keer). Gewoon overal aanpassen.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het veranderd , gek genoeg kreeg ik hele andere waardes als verwacht er zaten zelfs letters bij? 8)7

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:01
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 16:17:
Ik heb het veranderd , gek genoeg kreeg ik hele andere waardes als verwacht er zaten zelfs letters bij? 8)7
Moet je Base op decimaal zetten en niet op hexadecimaal.

[ Voor 6% gewijzigd door Vozze op 09-02-2006 16:21 ]

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 14:20:
Ik gebruik het orginele toetsenboord wat op de laptop zit, iets verderop staat mijn normale pc met een draadloostoetsenboord. Echter als die uit de PS2/USB haal blijft het probleem zich voordoen
tja, dat kan misschien conflicten opleveren. dat het al na 10 seconden ophoudt kan ik dan helaas niet verklaren.
maar kijk een of dat draadloos toetsenbord uit staat? mijn muis staat, zelfs als mn pc uit staat, 24/7 aan.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 16:24:
[...]

tja, dat kan misschien conflicten opleveren. dat het al na 10 seconden ophoudt kan ik dan helaas niet verklaren.
maar kijk een of dat draadloos toetsenbord uit staat? mijn muis staat, zelfs als mn pc uit staat, 24/7 aan.
Zonder de batterijen erin is die zo goed als uit lijkt me
Pagina: 1