Thunderbird synchroniseren via bleutooth

Pagina: 1
Acties:

• Mexxus
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09-2025
Beste mensen,

Ik ben enkele maanden geleden van Thunderbird terug gegaan naar Outlook, vanwege het simpele feit dat ik graag mijn mobiele telefoon wil kunnen synchroniseren met m'n contactpersonen/agenda beheer op de PC. Thinderbird kan dat standaard niet. Nu was ik altijd een trouwe Thunderbird fan, en ik mis Thunderbird best wel. Was gewoon een erg fijn programma, en Outlook is daarentegen erg log.

Ik heb gezocht naar plugins waarmee 't synchroniseren eventueel wel mogelijk zou kunnen zijn, maar die blijken nergens te vinden. Zijn hier misschien mensen met het zelfde probleem? Weten jullie misschien hoe dit toch op te lossen is? het lijkt me niet reëel dat ik de eerste persoon ben die hiermee zit..

Iemand enig idee?

• alx
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

alx

Ben ik ook naar op zoek. Heb net even gezocht, maar geen extension gevonden. Wel vind ik op http://www.mobile-master.com/ iets wat het lijkt te kunnen. Ik heb het nog niet geprobeerd. Het is niet gratis; wel 30 dagen trial. Als je het probeert, ben ik wel benieuwd of het werkt; anders probeer ik het zelf wel een keer.

• JeroenH
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:36
Ik heb me suf gezocht met Google en hier in het forum, maar ik kan niets relevants vinden. Daarom even een oud topic omhooggehaald wat nog het meest relevante is wat ik kon vinden.

Ik wil mijn Nokia 6021 synchroniseren (agenda en contacts) met de Thinderbird Lightning. Mobile Master komt bij elke search bovendrijven en ik lees er veel positieve dingen over dus: trail gedownload en geïnstalleerd.

Ten eerste krijg ik het niet voor elkaar om te synchroniseren tussen Lightning en de 6021, maar dat zou er aan kunnen liggen dat ik Thunderbird Portable gebruik. Daar moet ik nog even aan sleutelen, misschien lukt dat nog wel. Ten tweede zit ik met een veel erger probleem: het programma is echt onwerkbaar traag! Het maakt ook mijn hele PC sloom.

Ik zit met twee vragen:

- Heeft iemand ervaring met Mobile Master en enig idee hoe ik het traagheidprobleem op kan lossen?
- Zijn er nog meer programma's die kunnen syncen tussen een Nokia 6021 en Lightning? Betaald is geen bezwaar.

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenH op 09-11-2007 20:46 ]

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 4x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant - Renault Twizy ± 10000 km per jaar