[Financieel] Software die werkt met Rabo

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-10-2025
Weet iemand die ook de Rabobank online gebruikt of er misschien handige Software is om op je pc te gebruiken die bijv grafieken kan maken.

Dus iets waar mee ik de boekhouding kan doen op mijn pc om alle uitgaven en inkomsten in beeld te krijgen.

Het zou erg mooi zijn als het direct online de gegevens kan rippen van de Rabo, maar zo niet kan ik die info ook downloaden natuurlijk.

Ik heb Microsoft Money geprobeert, maar helaas werkte dat niet met de Rabobank.

Mocht iemand een tip hebben of ervaring zou ik dat graag willen weten. Mocht die software er ook in het Nederlands zijn zou dat helemaal super zijn natuurlijk

Thx al vast,

Greetz

Verwijderd

bankingtools cashflow

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:18

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik gebruik het programma zelf niet, maar mijn pa wel: Bankingtools C@shflow. Dat heeft mijn pa weer via de Rabobank, omdat het telebankieren is gestopt en volledig is overgegaan op internetbankieren. Je kunt het iig gratis proberen op die site.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08 14:51

TwoR

Gekleurde stippen

- bankingtools cashflow
- www.kasboek.nl

Alleen is die 2e online maar dan wel weer gratis

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Offline Rekening Overzicht. http://www.orov.nl/index.html en dat is nog gratis ook al is het aan te bevelen aan de maker af en toe een klein bedrag over te maken. :)

ARME AOW’er

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-10-2025
Daar heb ik zeker wat aan!
Ga ik meteen testen.

[ Voor 32% gewijzigd door maartn op 05-04-2024 21:37 ]

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Guardian Angel schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:02:
Offline Rekening Overzicht. http://www.orov.nl/index.html en dat is nog gratis ook al is het aan te bevelen aan de maker af en toe een klein bedrag over te maken. :)
Werkt niet met de rabobank ;) (Nou ja, redelijk, vind ik :> )

[ Voor 5% gewijzigd door niels88 op 12-01-2006 16:19 ]

Pagina: 1