[XP] Zend 5 slechte performance

Pagina: 1
Acties:

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 12:54
Op mijn beide XP Machines, een XP2400+ met 1GB ram en een 2000+ met 512MB ram draait Zend 5 erg slecht. De responsiviteit van de software is om te huilen gewoon en en mn Java VM trekt soms 100% CPU bij Zend 5.

Zoeken op internet levert me geen oplossing, en aangezien het om een trial gaat heb ik geen support bij Zend. Ik draai XP Professional met SP2.

Kan iemand me vertellen waar dit aan zou kunnen liggen of heeft iemand anders dit ook? Op mn iBook draait Zend 5 wel als een zonnetje.

Helaas heb ik ook geen trial van Zend 4 meer en kan ik hem nergens vinden om eens te proberen.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:41

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Volgens mij is het een probleem wat vaker voorkomt. Zover ik weet is er ook geen oplossing voor: behalve alternatief gebruiken ;)

Ik heb zelf ook een tijdje Zend 5 geprobeerd, maar op mijn laptop (1.6GHz P-M, 1Gb ram) is het ook gewoon niet grappig zo traag :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zend heeft de eigenschap een soort indexes aan te willen leggen van classes en functions. In de voorkeuren kun je dat uitschakelen. Probeer dat eens?

Zie ook Spider.007 in "Zend studio client "tweaken""

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 12:54
Spider.007 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 14:59:
Zend heeft de eigenschap een soort indexes aan te willen leggen van classes en functions. In de voorkeuren kun je dat uitschakelen. Probeer dat eens?

Zie ook Spider.007 in "Zend studio client "tweaken""
Nog steeds best traag, Zend 4 was wat dat betreft echt een stuk beter voor me. Niemand toevallig daar de trial nog van voor me?

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:04
Bij mij klapt Zend DE 5 er regelmatig tot vaak (al zeker 8 keer vandaag) uit als ik wil saven. Net op dat moment. En dan heeft hij de bestanden dus niet gesaved. Hebben meer mensen dit ?

Ik zie dat ik 5.0.0 nog gebruik, dus even updaten naar 5.1.0 kijken of dat helpt. < dat helpt :D \O/

[ Voor 23% gewijzigd door Speedener op 21-01-2006 13:22 ]

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-08 12:21
@TS

Ik heb nog wel een trial van Zend-studio 4.0.2 liggen. Ik ben nu bezig om hen te uploaden naar yourfilehost.com. Ik weet alleen niet of het verstandiger is gezien de tijd dat het gaat duren (1024/256 :( ) even verder te gaan zoeken. Mocht ik klaar zijn dan edit ik mijn post wel, dus houdt deze in de gaten.

http://www.yourfilehost.c...file=ZendStudio_4_0_2.exe

[ Voor 13% gewijzigd door usgaap op 16-01-2006 19:36 . Reden: url toegevoegd ]

Pagina: 1