Ik wil die 22" kopen van iiyama maar hoe irritant zijn die strepen ?
Of wen je er snel aan ?
Bij voorbaat dank Puntgaaf
Of wen je er snel aan ?
gratis af te halen SUN ultra1 compleet
Verwijderd
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
-
Verwijderd
Verwijderd
Verrek, je hebt gelijk. Ik zie inderdaad dat geluid van de TL buizen niet.Op donderdag 13 september 2001 12:27 schreef Systeemprutser het volgende:
Het is net als het geluid van een TL-buis: je ziet ze na een tijdje toch niet meer.
blup
Klopt wel ja, ik heb al 3 jaar een monitor met die draadjes, en ik hoor ze nooit. Geen last van hoor.Op donderdag 13 september 2001 12:59 schreef Werkeend het volgende:
mooi toch zo is het net met die draadjes
Verwijderd
Dat is klinkklare onzin. Die lijntjes zijn dunner dan een halve pixel (op mijn VMP450). Je kan ze alleen maar zien op een helder witte of knalgele achtergrond. Knalgeel kijk je sowieso nooit naar, dan wordt je gek (ik haat de Norton installers) en op een witte achtergrond heb je er gewoon geen last van. Ik zit hier emt een overwegend wit IE scherm voor mijn bakkes, en ik zit op de lijnen te letten. Ik heb het venster nu zo versleept dat de plek waar ik typ recht onder zo'n lijn ligt. Ik (je) heb(t) er echt absoluut geen last van.Je moet echt geen tekst achter zo'n streep hebbe jonge dan saat er echt zo'n dikke lijn over en kun je het niet meer lezen
denk dat je iets beter moet lezen, daarna staat namelijk dat het niet zo is anders kunnen ze zon ding toch ook nooit meer verkopen!Op donderdag 13 september 2001 13:16 schreef Bnard het volgende:
[..]
Dat is klinkklare onzin. Die lijntjes zijn dunner dan een halve pixel (op mijn VMP450). Je kan ze alleen maar zien op een helder witte of knalgele achtergrond. Knalgeel kijk je sowieso nooit naar, dan wordt je gek (ik haat de Norton installers) en op een witte achtergrond heb je er gewoon geen last van. Ik zit hier emt een overwegend wit IE scherm voor mijn bakkes, en ik zit op de lijnen te letten. Ik heb het venster nu zo versleept dat de plek waar ik typ recht onder zo'n lijn ligt. Ik (je) heb(t) er echt absoluut geen last van.
Het enige waar je er mogelijkerwijs last van zou kunnen hebben is in 3d wireframe werk, maar als het daar echt een probleem zou zijn zou Sony niet de grootste leverancier van professionele, grote monitoren zijn. Go figure...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Verwijderd
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
https://powershellisfun.com
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Geef mij maar een Warsteiner.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Er bestaan ook even vlakke shadowmask (Samsung) en vlakkere sleuvenmask (LG Flatron) monitoren zonder die lijntjes hoor. Vlak is dus geen argument dat specifiek is voor aperture grille buizen als diamondtron en trinitron.Op donderdag 13 september 2001 20:46 schreef Genesis het volgende:
Ik zal je 1 ding zeggen, die witte strepen van die aperture grille vindt ik dus ENORM irritant. Ik heb zelf zo'n 19" iiyama beelbuis, maar ik erger me elke dag weer aan die
f&*%ing strepen! Mijn volgende monitor wordt dus weer gewoon een shadow mask ("bolle") monitor!
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Verwijderd
Zo irritant dat ik een LG 915FT+ hebOp zaterdag 20 januari 2001 23:52 schreef Puntgaaf het volgende:
Of wen je er snel aan ?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hoe komt het dat ik ze tijdens dos en tijdens games ni zie:?Op vrijdag 14 september 2001 10:02 schreef J.A.M.F. het volgende:
Die lijntjes zijn dunne draadjes waaraan het rooster(soort gaas) is opgehangen voor de horizontale schijding van de pixels.
Hallow???Op vrijdag 14 september 2001 10:41 schreef Lomu het volgende:
[..]
Hoe komt het dat ik ze tijdens dos en tijdens games ni zie:?
StrepenOp zaterdag 20 januari 2001 23:52 schreef Puntgaaf het volgende:
Of wen je er snel aan ?
Will work for food.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Ik had zelf ookal zo iets bed8, maar ik denk ik vraag het toch ffOp vrijdag 14 september 2001 13:48 schreef Redje het volgende:
[..]
Hallow???
Mischien omdat in dos je scherm zwart is?
En in games zijn ze er ook, maar let je er dus niet op.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq