Ik krijg slechts very low singal strength als ik connecteer naar m'n AP. (D-Link DI-524)
mijn wireless kaarten zijn van SMC (pcmcia voor laptop en pci voor m'n vaste pc)
ik ontvang verbinding van geburen die een tiental meter van me wonen maar van m'n eigen router krijg ik maar low signal. Soms valt het gewoon uit
WPA-PKD encryptie gebruik ik.
de router kan 54Mbps aan en m'n andere kaarten 108Mbps.
dus normaal zou ik perfecte verbinding of toch een zeer degelijke moeten hebben.
Zelf ben ik nog maar een week aan het experimenteren ermee maar ken wel genoeg van netwerken.
Zijn er nog mensen die dit probleem (gehad) hebben en/of een oplossing weten ?
ter verduidelijking : er zijn geen muren/verdiepingen tussen of stalen of loden muren
mijn wireless kaarten zijn van SMC (pcmcia voor laptop en pci voor m'n vaste pc)
ik ontvang verbinding van geburen die een tiental meter van me wonen maar van m'n eigen router krijg ik maar low signal. Soms valt het gewoon uit
WPA-PKD encryptie gebruik ik.
de router kan 54Mbps aan en m'n andere kaarten 108Mbps.
dus normaal zou ik perfecte verbinding of toch een zeer degelijke moeten hebben.
Zelf ben ik nog maar een week aan het experimenteren ermee maar ken wel genoeg van netwerken.
Zijn er nog mensen die dit probleem (gehad) hebben en/of een oplossing weten ?
ter verduidelijking : er zijn geen muren/verdiepingen tussen of stalen of loden muren
I more like doors instead of windows, they are easier to open...