Hallo ik wil mijn poort forwarden voor Azureus, maar ik kan niet op de server van mij modem komen 192.168.1.6, ik heb een versatel 20 mb internet
Geef eens een ipconfig /all van je pc.
Waarom? Omdat het kan!!
Wat bedoel je precies met "server op modem"? Of bedoel je dat jij, je modem/router niet kunt benaderen? Tik eens in de Internet Explorer in 192.168.1.1 waarschijnlijk krijg je dan je configuratie pagina te zien van je modem/router.
[ Voor 42% gewijzigd door _Dune_ op 12-01-2006 13:35 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Wrs bedoelt ie dat ie niet op de configuratie-schermen van zijn modem geraakt.
(de ingebouwde web-server op zijn router/adsl-modem)
hoe je dat doet: lees de handleiding.
Daar ik zie heb je dat nog niet geprobeerd ?
Reset je router/modem en herconfigureer die
Google effe hoe je wat doet en lees hier ev. ook eens de Faq ipv poortforwarding staan ook redelijk wat links naar handleidingen voor meest gebruikte routers/modems in.
meer info mag anders ook wel:
je kan veel willen, maar als wij niet weten wat voor hardware het is en wat je zelf al hebt gedaan om dat te proberen te doen, kunnen wij absoluut nix doen hoor.
(en wordt het een beetje: "ik ben te lui om de handleiding te zoeken van mijn router dus vraag ik het hier maar"-topic ...)
(de ingebouwde web-server op zijn router/adsl-modem)
hoe je dat doet: lees de handleiding.
Daar ik zie heb je dat nog niet geprobeerd ?
Reset je router/modem en herconfigureer die
Google effe hoe je wat doet en lees hier ev. ook eens de Faq ipv poortforwarding staan ook redelijk wat links naar handleidingen voor meest gebruikte routers/modems in.
meer info mag anders ook wel:
je kan veel willen, maar als wij niet weten wat voor hardware het is en wat je zelf al hebt gedaan om dat te proberen te doen, kunnen wij absoluut nix doen hoor.
(en wordt het een beetje: "ik ben te lui om de handleiding te zoeken van mijn router dus vraag ik het hier maar"-topic ...)
Dit topic is gesloten.
![]()