Toon posts:

Nu een laptop kopen of wachten op Vista?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit te te twijfelen.
Volgend schooljaar ga ik studeren en dan heb ik een laptop nodig.
Nu heb ik op een site een mooie aanbieding gezien voor een laptop die je dan met een
paar honderd euro korting krijgt bij een nieuw telefoon abbonement.
Maar is het wel verstandig om nu een laptop te kopen? Kan ik daar later wel Vista op installeren of is dat allemaal niet compatible?
En zo nee, wanneer denken jullie dat er laptops met vista op de markt komen?

bvd

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 15:25

KatirZan

Wandelende orgaanzak

*gaap*

koop je nu een goedkope laptop, dan kan je daar nog een paar jaar mee voort ;) en upgraden naar vista hoeft echt niet, aangezien de ondersteuning voor xp profi nog wel een tijdje door gaat ;)

Wabbawabbawabbawabba

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:34

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Tsja, als je hem nu nog niet echt nodig hebt zou ik hem nu ook niet kopen. Zonde van je geld en tegen die tijd zijn er ook wel weer mooie aanbiedingen.

Vista zul je prima kunnen installeren op een nu gekochte laptop, maar op een laptop die je over een half jaar koopt zal het logischerwijs een stuk beter draaien.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Als een nieuw besturingssysteem uitkomt en standaard wordt dan zullen OEM producenten hun produkten daar mee gaan uitrusten, dat is logisch ;)

Je kan altijd blijven wachten met upgraden/vervangen. Er zal altijd iets nieuwers uitkomen als je maar lang genoeg wacht...

Dit is imho een beetje zinloos topic, vandaar dat ik hem dichtdoe :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.