[Word 2003] Pagina-nummering

Pagina: 1
Acties:

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 15:10
Hallo,

Ik heb de search al regelmatig toegepast ne de oplossing die erin vermeldt staan uitgevoerd. Echter, dit mag niet helpen.

Momenteel ben ik mijn afstudeerscriptie aan het bewerken en zit ik in de knoop met de paginanummering. De situatie is als volgt.

Het rapport begint met de titel-pagina (blad 1), gevolg door een blanco blad (blad 2). Het derde blad is wederom de titel-pagina. Het vierde blad begint met het 'Voorwoord'

Nu mogen de eerste drie bladen gaan pagina-nummering hebben en dient blad vier (Voorwoord) te beginnen met pagina-nummer 1.

Nu heb ik dit laatste voor elkaar. Heb de sectie toegepast en de telling van de pagina-nummering is 'opnieuw' begonnen; prima dus. Echter, op de eerste drie pagina's staan de paginanummers nog steeds vermeldt. Wanneer ik deze wil verwijderen worden deze over het gehele document verwijderd. Waardoor komt dit? Heb ik de 'sectie' niet goed uitgevoerd? Wat is de oplossing hiervan?

Alvast bedankt.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Wat je vergeet is in de voettekst het vinkje 'gelijk aan vorige' uit te schakelen. Schakel dat uit en verwijder de nummers op 1-2-3 en voer eventueel de voettekst vanaf pagina 4 opnieuw in.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 15:10
Niesje schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 13:39:
Wat je vergeet is in de voettekst het vinkje 'gelijk aan vorige' uit te schakelen. Schakel dat uit en verwijder de nummers op 1-2-3 en voer eventueel de voettekst vanaf pagina 4 opnieuw in.
Perfect. Dit is inderdaad de oplossing. Weer iets geleerd vandaag :).